قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛اين شركت با ظرفيت توليد روزانه ۱۵ تن شير راه اندازي مجدد گرديده و در صورت حمايت مي تواند اين ظرفيت را تا ۵۰ تن افزايش دهد.

شركت شير بروجن به چرخه توليد بازگشت 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در حاشيه مراسم راه اندازي مجدد شركت شير بروجن – چهارمحال و بختياري گفت:بسيار خرسنديم كه همزمان با ميلاد امير مومنان علي (ع) و به بركت نام ايشان امروز شاهد راه اندازي مجدد اين واحد صنعتي با رفع موانع پيش روي توليد و نيز همراه با نگرش جديد مديريت جديد  در آن هستيم .

وي با بیان این که مسئولان باید بدانند صنعت لبني استراتژیک است و باید حمایت شود ،افزود:متاسفانه استراتژی امروز کشور در صنایع لبنی حمایت از صنایع بزرگ است و این استراتژی سبب شده است که صنایع کوچک و متوسط کارآمدی خود را از دست بدهند واین استراتژی در تقابل با استراتژی جهانی است.

عليرضا شفيع زاده اظهار كرد:اين شركت با ظرفيت توليد روزانه 15 تن شير راه اندازي مجدد گرديده و در صورت حمايت مي تواند اين ظرفيت را تا 50 تن افزايش دهد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در ادامه گفت:در اين واحد صنعتي كه با شروع بكار مجدد براي 30 نفر اشتغال زايي ايجاد گرديده و مي تواند با راه اندازي خطوط توسعه اي خود اين تعداد افزايش چشم گيري دهد ،در حال حاضر محصولاتي همچون شير پاكتي ،انواع ماست و دوغ توليد و در آينده نزديك خط توليد خشك صنعتي نيز به بره برداري خواهد رسيد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.