نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش نهایی این کمیسیون درباره روند اجرای برجام در آینده‌ای نزدیک به هیئت‌رئیسه پارلمانی خبر داد و گفت: در صورت صلاحدید هیئت‌رئیسه مجلس، این گزارش در صحن علنی قرائت می‌شود.

به زودی؛ ارائه گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی درباره برجام به هیئت‌رئیسه مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به روند بررسی گزارش وزارت خارجه درباره اجرای برجام در 3 ماهه گذشته، گفت: با توجه به ارائه این گزارش از سوی وزارت خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس، بنابراین قرار است در جلسه روز 12 اردیبهشت این کمیسیون قرائت شود.

وی افزود: همزمان با قرائت گزارش وزارت خارجه درباره روند اجرای برجام از ابتدای اجرا تا روز 26 فروردین، وزیر خارجه و یا یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌‌ای نیز در کمیسیون حضور یافته و توضیحاتی پیرامون این گزارش به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قرار است کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارشی از روند اجری برجام را براساس شواهد و توضیحاتی مسئولان وزارت خارجه به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه دهد که در صورت صلاحدید این هیئت، گزارش در یکی از جلسات علنی مجلس قرائت می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.