طرفداران «حسنی مبارک» دیکتاتور مخلوع مصر امروز دوشنبه به مناسبت سی و چهارمین سالروز آزادسازی شبه جزیره سینا از اشغال رژیم صهیونیستی، تصاویر وی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

 جدیدترین تصاویر منتشر شده از دیکتاتور مصر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، جدیدترین تصاویر حسنی مبارک که در سایت «آسف یا ریس» منتسب به طرفداران مبارک منتشر شد، وضعیت وی در بیمارستان نظامی المعادی را نشان می دهد.

در این تصاویر مشاهده می شود مبارک که اخیرا در بیمارستان دچار شکستگی از ناحیه پا شده بود، تنها در برخی مواقع از تخت خود پایین می آید و در غیر این صورت تحرک چندانی ندارد و به همین دلیل دچار اضافه وزن شده است.

بر اساس این گزارش، مبارک ایام خود را با مطالعه روزنامه ها و تماشای برنامه های تلویزیون سپری می کند.

مبارک بنا به اتهام قتل انقلابیون مصر در جریان انقلاب 25 ژانویه و نیز قضیه فساد مالی و اختلاس در پرونده کاخ های ریاست جمهوری تحت محاکمه قرار دارد و تا کنون بارها احکامی علیه وی صادر شده و سپس دادگاه استیناف رأی به محاکمه مجدد وی داده است.

مصری ها در تاریخ 25 آوریل سال 1982 موفق شدند صحرای سینا را از اشغال رژیم صهیونیستی آزاد کنند و بخشی از این منطقه به نام طابا باقی مانده بود که این منطقه نیز در سال 1988 آزاد شد.

رژیم صهیونیستی صحرای سینا را در سال 1967 به اشغال خود درآورده بود که پس از آن مصری ها از طریق جنگ که معروف ترین آن جنگ اکتبر سال 1973 است و پس از آن نیز اجرای مذاکرات صلح در سال 1978 که به امضای توافق صلح بین رژیم صهیونیستی و مصر موسوم به کمپ دیوید منتهی شد، توانستند سینا را از این رژیم پس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.