قدس آنلاین- لرستان: سال‌گذشته دو پروژه مهم در عرصه سیاست خارجی و داخلی در دستور کار دولت بود،در عرصه خارجی توافق ۱+۵ و بحث برجام را داشتیم و در داخل نیز انتخابات هفتم اسفند بود که خوشبختانه در هر دو عرصه دولت موفق عمل کرد

ممنوع بودن استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیداها

به گزارش قدس آنلاین از خرمم آباد، معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد با تأکید بر حق‌الناس بودن رأی، گفت: یکی از بهترین انتخابات را در هفتم اسفند شاهد بودیم و رشد 300 درصدی ثبت نام کنندگان حاکی از اعتماد مردم به نظام و فرآیند انتخابات است. سید سعید شاهرخی با اشاره به اینکه چهار نماینده استان مشخص شده و انتخاب پنج نفر به دور دوم کشیده شده، اظهار داشت: رویکرد ما مجریان انتخابات همان رویکرد دور اول و فراهم کردن شرایط یکسان برای کاندیداهاست.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی،تصریح کرد: امکانات ارگان‌های دولتی له یا علیه کاندیدا استفاده نشود و از رفتارهای که ممکن است شائبه طرفداری از نامزد و یا جریان خاصی را ایجاد کند به شدت خودداری کنید. وی تأکید کرد: رسماً اعلام و تأکید می‌کنم که دستگاه اجرا در انتخابات کاملاً بی‌طرف است و با رفتارهای جانبدارانه دستگاه‌های اجرایی برخورد خواهیم کرد. جا دارد از فرماندار خرم‌آباد که مُر قانون را در انتخابات رعایت کرده، تشکر و قدردانی کنم. وی با بیان اینکه امیدواریم کاندیداها همچون دور اول به رأی مردم تمکین کنند، ادامه داد: این اطمینان را می‌دهم که در همه حوزه‌ها از آرای مردم صیانت کنیم و اکیپ‌های مختلفی برای بررسی و پیگیری شرایط تشکیل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.