به مناسبت میلاد با سعادت امام علی بن ابی طالب(ع) ۱۲۰ زائر پیاده عراقی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

تشرف ۱۲۰ زائر پیاده عراقی به حرم مطهر رضوی + فیلم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این کاروان که متشکل از اهالی استان‌های مختلف کشور عراق است، پس از پیمودن 45 روز راه در شب میلاد با سعادت امام علی(ع) به حرم مطهر امام مهربانی ها رسیدند و با حضور در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا(ع) عرض ارادت کردند.
سید حسین موسوی؛ مسئول این کاروان با بیان اینکه هیئت «موکب الرضا علیه السلام» 9 سال است که در ایام ماه مبارک رجب خود را به حرم مطهر رضوی می رسانند، گفت: زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) در این ماه بزرگترین افتخاری است که خداوند نصیب و روزی مان کرده است.
وی افزود: با دیدن گنبد و بارگاه حرم مطهر رضوی روحانیتی به من دست داد که قابل وصف نیست و خستگی اعضای گروه با حضور در این حرم منور برطرف شد.
ابوعقیل؛ موذن حرم امامزاده قاسم در هله عراق نیز با بیان اینکه من سال هاست که خادمی و نوکری بارگاه منور برادر امام رضا(ع) را بر عهده دارم، گفت: خداوند را شاکرم که توفیق زیارت بارگاه منور شمس الشموس علیه السلام را بارها به من عطا کرده است.
وی با بیان اینکه امام صادق(ع) در حدیثی فرمودند: «امر ما را احیا کنید» گفت: من همواره تلاش کرده ام تا در طول دوران زندگی ام در احیاء و تبلیغ امر ائمه اطهار(ع) گام بردارم.
ابوالحمید یکی از دیگر اعضای این گروه نیز با بیان اینکه برای ششمین بار به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می شوم، گفت: من سال های زیادی در شب میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شده ام، اما امسال از اینکه در شب میلاد شاه مردان امام علی(ع) به پابوسی فرزند گرامیشان نائل آمدم به خود می بالم.
لازم به یادآوری است: 120 نفر از زائران پیاده عراقی در روز میلاد با سعادت امام علی(ع) بر سر سفره با برکت امام رضا(ع) میهمان خواهند شد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.