قدس آنلاین / رقیه توسلی : جلیقه نجات، راهیاب، چی پی اس، دورکننده کوسه، بسته های بیسکوئیت و شکلات؛ وسایلی ست که در کوله پشتی یک ماجراجوی ایرانی پیدا می شود که قصد کرده با چیزی شبیه به چرخ و فلک دربسته، دور کارائیب را طی کند.

رضا بلوچی و صدها مایل آب بیکران

همیشه انتخاب های دشوار با آدم های ورزشکار به یک نحوی درهم تنیده می شوند و بیشتر ازهم سراغ می گیرند. مثل همین آقای رضا بلوچی که یکبار تصمیم گرفت با دوچرخه اش از 55 کشور دنیا عبور کند و همین کار را هم کرد و هفت سال از زندگی اش را گذاشت پای رکاب زدن.

این ایرانی در سفر تازه اش هم می خواهد از فلوریدا به برمودا، هائیتی، کوبا و پورتوریکو برود تا علاقه اش را به کودکان و بخصوص کودکان نیازمند، به دنیا نشان دهد و به قول خودش بهترین کار را برای دلش بکند.

اعتقادی که وجود کوسه ها، تنهایی و صدها مایل آب بیکران هم نتوانسته با آن مقابله کند و از صرافتش بیاندازد چون بلوچی باور دارد ذهن انسان، قدرت مطلق است و می گوید: 85 درصد فکر ماست که کارها را به پیش می برد.

انگار باید برای این ایرانیِ دوستدار کودکان، آرزوی رسیدن به ایده های بزرگش را داشت. آرزوی رسیدن به هدف بعدی اش که همان دویدن دورِ دنیاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.