قدس آنلاین- لرستان: همزمان با پنجمین روز از هفته کارگر مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی به همراه مدیران و مسئوولین عضو شورای رفاه اجتماعی لرستان همراه با جمعی ازکارکنان دستگاه های اجرایی مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان ‌های شهیدان را اجرا کردند.

برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان ‌های شهید

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم  با اشاره به تجدید پیمان و میثاق با شهدا و آرمان های آنان گفت: شهدا حق بسیاری بزرگی رابر گردن همه احاد جامعه دارند و ما آرامش آسایش و امنیت فعلی خود را  مدیون ایثارگری های شهدا و حضور همیشه در صحنه مردم بخصوص قشر زحمت کش کارگران هستیم. علی آشتاب اظهار داشت:

علی آشتاب تاکیدکرد: با توجه به فرمایشات رهبری مبنی بر نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل باید به اشتغال، تولید ، کار آفرینی و رونق و تولید فعالیت های اقتصادی نگاه ویژه ای داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه کارگر سربازان جبهه اقتصادی کشور و جامعه هستند ،اظهار داشت: کارگران نقش اساسی و حیاتی در اقتصاد کشور و جامعه دارند  که باید در فعالیت ها اقتصادی احساس مسوولیت داشته باشیم که بتوان تولید رقابتی را در استان به اجرا در آوریم.

امسال باتوجه به فرمایش رهبری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نام گذاری شده است امروز عهد و پیمان و میثاق مجددی رابا شهدا و ارامان های شهدا و فرامین مقام معظم رهبری در بحث شعار سال با تیکه براینکه باتلاش خواهیم کرد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد:امسال باید توجه  ویژه ای به مجموعه اقتصادی  استان داشته باشیم همه دستگاه ها تسهیل گر  باید پیگیری اقتصاد مقاومتی بخصوص اقدام و عمل باشیم .

آشتاب عنوان کرد: برای فایق آمدن برمشکلات اقتصاد کشور و جامعه  نیازمند همت جمعی و کار گروهی  هستیم و باید همه توان خود را در این زمینه بکار بگیریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.