مراسم بزرگداشت استاد شهيد مرتضي مطهري به مناسبت فرارسيدن سي و هفتمين سالروز شهادت اين متفكر بزرگ دنياي اسلام فردا ۱۲ ارديبشهت ماه در زادگاه وي، شهرستان فريمان برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهيد مطهري فردا در فريمان برگزار مي شود/ توليت آستان قدس رضوي سخنران اصلي مراسم
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، اين مراسم از ساعت 9 الي 12 صبح فردا يك شنبه 12 ادريبهشت ماه با حضور مهمانان محلي و استاني و با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي توليت آستان قدس رضوي در سالن شهيد مطهري فريمان برگزار خواهد شد.
در اين مراسم كه مديران دستگاه هاي مختلف، اعضاء خانواده و بستگان شهيد مطهري، جمعي كثيري از مردم فريمان و دوستداران و علاقه مندان به استاد مطهري حضور خواهند داشت ابعاد ومختلف زندگي و آثار اين انديشمند و متفكر بزرگ بررسي خواهد شد.
حسن گياهي مديرميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان فريمان نيز در اين رابطه گفت: بعد از برگزاري اين مراسم، شركت كنندگان با حضور در منزل تاريخي استاد مطهري كه در حال حاضر به عنوان موزه از آن ياد مي شود، از بخش هاي مختلف محل سكونت استاد مطهري بازديدخواهند كرد.
وي افزود: بازديد كنندگان از منزل استاد مطهري در اين بازديد از نزديك با زندگي و آثار و انديشه اين متفكر بزرگ اسلامي بيش از پيش آشنا خواهند شد.
گياهي اضافه كرد: ضمن اينكه در حاشيه برگزاري مراسم بزرگداشت استاد مطهري، نمايشگاه عكس شهداي ترور به همت كانون هابيليان و با مشاركت اداره ميراث فرهنگي و نيز ستاد بزرگداشت استاد مطهري در منزل تاريخي استاد برزگرا خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.