در پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم آمده است: نقش بی‌‌بدیل معلمان در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور برکسی پوشیده نیست.

نقش بی‌بدیل معلمان در توسعه و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، در پیام علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در سال 95 آمده اس: سپاس و ستایش اول معلم هستی را که به انسان فکرت آموخت و سرشت او را به زیور اندیشه آراست تا اشرف مخلوقات باشد.
فصل بهار و دوازدهم اردیبهشت یادآور همت و تلاش زنان و مردانی است که با قلمی در دست، کتابی در دل و چراغی در چشم، مروجان راستی و درستی و راهنمایان آدمی به دانایی و آگاهی هستند. آنان که با حضورشان در پای "تخته های سیاه" در بلندای روزگار، ضامن "سپید بختی" جامعه و مایه فخر و مباهات آحاد مردم بوده و در فراخنای تاریخ به عنوان مشعلداران بیداری و طلایه‌داران آگاهی، دعوت کننده انسان‌ها به عبور از تاریکی جهل و رسیدن به روشنای دانایی بوده‌اند.
در این پیام آمده است: «هفته بزرگداشت مقام معلم» و گرامیداشت یاد و خاطره نادره دوران و صاحب اندیشه‌های مطهر «شهید مرتضی مطهری» فرصتی مغتنم است تا همگان مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم معلمانی نمایند که نقش بی بدیل آنها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور برکسی پوشیده نیست .
"گرامیداشت روز معلم" اقدامی نمادین است تا دولت و ملت در کیفی سازی آموزش و پرورش، ارتقای سطح برنامه های حمایتی از معلمان وسرمایه گذاری در دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان کانون اصلی خلق دنیای آینده، مشارکت همه جانبه واهتمام جدی تر داشته باشند.
اینجانب با تبریک "روز معلم"  به جامعه فرهیخته معلمان و گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرزانه استاد مطهری ایمان راسخ دارم به فضل الهی ودرپرتوی توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت های رئیس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید و تلاش همکارانم در سراسر کشور درسالی که مزین به نام "اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل" است بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورمان خواهیم بود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.