۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 374466

سامانه جدید بازار شرکت پست با هدف ساماندهی فروشگاه های اینترنتی، سهولت کاربری مشتریان و قابلیت دسترسی از طریق مرورگرهای تلفن همراه و تبلت راه اندازی شد.

پست بازار الکترونیک راه اندازی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  تسنیم، مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات این شرکت با بیان اینکه امروزه تجارت الکترونیک یکی از ابزارهای مهم و کارآمد جهت رونق کسب و کار سازمان های دارای رویکرد اقتصادی و افزایش چشمگیر سود و درآمد آنها به شمار می رود، اظهار کرد: به همین منظور شرکت پست نیز با مشاهده وضعیت فروشگاه‌های اینترنتی کشور با هدف نظارت و ساماندهی فروشگاه های فعال، کاهش هزینه‌ها و همچنین ایجاد ارزش برای مشتریان و ذی نفعان اقدام به بازنویسی و طراحی مجدد سامانه بازار الکترونیک با امکانات جدید نموده است.
وی افزود: در نسخه جدید بازار الکترونیک تلاش گردیده با ایجاد فضایی امن، زمینه فعالیت هر چه بهتر و مناسب تر در عرصه خرید و فروش اینترنتی برای آحاد مردم و صاحبان کسب و کار فراهم گردد.
ادبی فرد با اشاره به این که سامانه بازنویسی شده دارای امکانات متعدد و جدیدی است، گفت: سرعت بارگذاری صفحات به طور چشمگیری در مقایسه با سامانه قبلی بازار افزایش یافته است.
او گفت: امکان جستجوی پیشرفته، نمایش اطلاعات مربوط به سفارشات در قالب بارکد دو بعدی، ارسال پیامک و پست الکترونیک به خریداران در لحظه خرید و کامل شدن سفارش از دیگر امکانات تعبیه شده بازار الکترونیک است.
وی با بیان اینکه پنل مربوط به فروشگاه های طرف قرارداد بازنویسی کامل گردیده عنوان کرد: قالب جدید طراحی شده واکنش گرا (Responsive) بوده و با تلفن همراه و تبلت مطابقت کامل داشته؛ به گونه ای که نمایش آن ظاهری متفاوت و مناسب را داراست.
مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات پست با بیان اینکه این سامانه به نشانی ebazar.post.ir قابل دسترسی است اظهار امیدواری کرد: این سامانه جدید بتواند نیازهای مشتریان و کاربران را مرتفع نموده و گامی موثر در جهت توسعه تجارت الکترونیک کشور باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.