قدس آنلاین- احمد فیاض: مهلت ثبت نام بزرگترین اجتماع ملی دوقلوها و چندقلوهای کشور با شعار «دوقولها و چند قلوهای ایران، نماد صلح و وحدت» فردا-۱۵ اردیبهشت- پایان می یابد اما مدیرعامل این انجمن از تمدید مهلت ثبت نام این رویداد بزرگ خبر داد.

مهلت ثبت نام بزرگترین اجتماع ملی دوقلوها و چندقلوهای کشور تمدید شد

بنا به گزارش قدس آنلاین؛ مهندس احسان خاصه تراش در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به برگزاری بزرگترین اجتماع ملی دوقلوها و چندقلوهای کشور با شعار «دوقلوها و چندقلوهای ایران، نماد صلح و وحدت» که پنج شنبه 23 اردیبهشت در مجموعه صدهزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود خاطرنشان کرد: هدف انجمن بر این است تا ان شاءالله بتوانیم طی اجتماع و مشارکت پرشور دوقلوها و چند قلوهای کشور، رکورد ثبت بزرگترین اجتماع دوقلوها و چندقلوها که تا پیش از این به کشور تایوان تعلق داشت را شکسته و به نام جمهوری اسلامی ایران در کتاب گینس به ثبت برسانیم. تحقق این امر مشارکت و حضور بالای دوقلوها و چندقلوهای وطنی را می طلبد فلذا توصیه می شود تا این عزیزان هر چه سریع تر با مراجعه به سایت بصورت اینترنتی ثبت نام و جهت حضور اعلام آمادگی نمایند.

مدیر عامل انجمن دوقلوها و چندقلوهای کشور با اشاره به ثبت نام بیش از سه هزار دوقلو و چند قلو تا این لحظه(پایان روز سه شنبه) یادآور شد: کشور تایوان با گردهمایی چهار هزار و دو جفت دوقلو و چندقلو(سه هزار و 961 دوقلو، 37 سه قلو و 4 چهار قلو) در سال 1999 میلادی رکورد ثبت اجتماع چند قلوها را به نام خود ثبت کرده است و امیدواریم با مشارکت جدی تر چندقلوهای کشورمان بتوانیم در 23 اردیبهشت امسال(روز جهانی چندقلوها) همزمان با ششمین سالگرد فعالیت این انجمن، طی جشن شکوهمند و بزرگی با همکاری وزارت ورزش و جوانان ، استانداری تهران، صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران، ورزشگاه آزادی ، شهرداری تهران و ثبت احوال استان تهران، مترو تهران، ستاد توان افزایی فعالیت های مردم نهاد شهر تهران  این رکورد را از آن جمهوری اسلامی ایران نماییم.

وی با ذکر این نکته که احتمال می رود بنا به پراکندگی انسانی و عدم دسترسی مطلوب به جراید، رسانه و اینترنت؛ خیلی از چندقلوهای وطنی و خانواده های آنان در جریان برگزاری این اجتماع بزرگ ملی دوقلوها و چندقلوهای کشور نباشند اظهار داشت: هموطنان و مخاطبان ارجمندی که در میان فامیل، دوستان و آشنایان خود، خانواده های چندقلویی را می شناسند؛ می توانند در امر اطلاع رسانی، تشویق و ترغیب آنان جهت حضور در رویداد مذکور، این انجمن را مساعدت نمایند.

خاصه تراش در ادامه افزود: فرآیند ثبت نام به صورت اینترنتی و پیامکی امکان پذیر است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت انجمن دوقلوها و چند قلوهای کشور به آدرس  www.irtwins.com در جریان کامل نحوه ثبت نام و سین برنامه قرار گیرند. همچنین شماره تلفن های 09102226606  و 22571621-021 جهت راهنمایی دوقلوها و چندقلوها و خانواده های آنان در دسترس است. در عین حال مهلت ثبت نام که تا پیش از این تا 15 اردیبهشت اعلام شده بود؛ تا روز یکشنبه 19 اردیبهشت تمدید می شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر حسام محمدسام الیسا ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    از مسیواین می خوام چون مستاجر هستم یک خونه به ما بدن