عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اظهارات آمریکاییها درباره ایران گفت: لازم باشد دانشجویان خلیج فارس را برای آمریکاییها جهنم می‌کنند.

لازم باشد دانشجویان، خلیج فارس را برای آمریکاییها جهنم می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مسعود رشید دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اظهارات مسئولان آمریکایی درباره حضور نظامیان ایران در خلیج فارس عنوان کرد: در شرایطی که در دوران پسا برجام قرار داریم     غربی‌ها و آمریکاییها به خود جرات می‌دهند حضور ایران در خلیج فارس را تنش آفرینی بخوانند.

وی ضمن لزوم پاسخگویی صریح دولتمردان به اظهارات آمریکایی‌ها یادآور شد: آمریکای جنایتکار که دستش به خون میلیون‌ها انسان در جهان آغشته است ایران را تنش آفرین خوانده و آن را تهدید می‌کند و یاوه‌گویی سر می‌دهد.

رشید گفت: آمریکایی‌ها با گروکشی در برجام و مسئله رفع تحریم‌ها به ایرانیان توهین می‌کنند و از آن سر دنیا برای خاک ما تعیین تکلیف می‌کنند.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد :آمریکا و دوستداران آن  در داخل بدانند که خاک ایران شرف دارد و برای حفظ این خاک خون‌ها ریخته شده است لذا همانطور که نظامیان کشور بارها اعلام کردند اگر لازم باشد جوانان و دانشجویان برای حفظ این خاک خلیج فارس  را برای امریکایی‌ها جهنم می‌کنیم.

وی ضمن توصیه به برخی از مسئولان کشور درباره عواقب اعتماد به آمریکا  از سوی گذشتگان تاکید کرد: مردم از کسانی که باعث خدشه دار شدن عزتشان شوند به راحتی عبور می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.