قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از کامیون حامل هندوانه در این شهرستان خبر داد . 

کشف ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از کامیون حامل هندوانه در سبزوار

سرهنگ سید محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  در تشریح این عملیات گفت : در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط فردی وحمل آن به وسیله یکدستگاه کامیون حمل هندوانه که از استانهای جنوب شرقی به مقصد سبزوار در حرکت می باشد ، بلافاصله موضوع در دستور کار اکیپ ویژه ای از زبده ترین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود : ماموران سخت کوش این نیرو پس از ردزنی های اطلاعاتی و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی خودرو کامیون را در مبادی ورودی شهر سبزوار شناسایی و پس از توفیف با هماهنگی مقام قضایی به مقر اصلی انتظامی این شهرستان انتقال دادند .

 رییس پلیس سبزوار تصریح کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی سبزوار بزرگ در بازرسی با این کامیون مقدار 70 کیلو گرم تریاک که بطور ماهرانه ای در بین محموله هندوانه جاسازی و مخفی شده بود را کشف و ضبط نمودند .

 سرهنگ هاشمی اظهار داشت : متهم 42 ساله این کامیون پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد . /   انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.