منابع رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم برای مقابله با حنبش «حماس» بعد از جنگ اخیر نوار غزه اتاق عملیات اطلاعاتی تشکیل داده است.

تشکیل اتاق عملیات اطلاعاتی صهیونیست‌ها برای مقابله با «حماس»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی برای مقابله با جنبش مقاومت اسلامی حماس، اتاق عملیات اطلاعاتی تشکیل داد.

به گزارش وبگاه شبکه «الجزیره» قطر، «نوهام امیر» خبرنگار نظامی روزنامه «معاریو» رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اتاق عملیاتی تشکیل داده و در برابر جنبش حماس، وارد جنگی موسوم به «جنگ مغزها» شده است.

به گفته این صهیونیست، مأموریت این اتاق عملیات اطلاعاتی فراهم کردن اطلاعات امنیتی لازم برای رصد هرگونه تحرک در نوار غزه است.

این خبرنگار معاریو با بیان اینکه مرحله اطلاعاتی در هر عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از اولویت‌ها است، افزود، این اتاق عملیات وظیفه دارد فعالیت‌های حماس، از جمله تقویت راکت‌های موشکی و تونل‌های حفاری شده در نوار غزه را رصد کند.

در این ارتباط، یکی از افسران و مسئولان این اتاق عملیات که از 4 سال پیش مکلف به رصد حماس است، گفت: حماس با توجه به شناختی که از میدان نبرد دارد، از جنگ‌های گذشته درس‌ها و تجربه‌های زیادی در همه زمینه‌ها و بخش‌ها کسب کرده و شاخه‌های نظامی و سیاسی این جنبش به خوبی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر، «گلعاد لیوی» خبرنگار بخش نظامی «شبکه 2» رژیم صهیونیستی از تأسیس این اتاق عملیات بعد از جنگ اخیر نوار غزه در سال 2014 خبر داد.

وی افزود: امروز نخبه‌های متخصص در امور امنیتی سرویس اطلاعات نظامی در این اتاق عملیات حضور دارند و برای مقابله با حماس مشغول به کار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.