قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ با توجه به رشد ارتباطات در عصر نوین و وجود فضاهای الکترونیکی و اینترنتی و ایجاد فاصله میان کودک و نوجوان و مطالعه رسالت مدارس و کانون در خصوص نحوه ی آموزش و جذابیت های فضای آموزشی بیشتر می شود.

شادی کودکان گندمانی در جشن الفبا 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انگیزه بخشی در آموزش و یادگیری گفت: جشن الفبا با حضور مسئولين آموزش و پرورش، معلمان، مديران مدارس ابتدايي، كارشناسان كانون و صد نفر از دانش آموزان پایه ی اول دبستان به همراه والدینشان  در مرکز فرهنگی هنری گندمان طی اعیاد شعبانیه برگزار شد.

فرزاد رحیمی با تاکید بر ایجاد فضايي شاد و مفرح براي كودكان افزود: اگر آموزش های ما همراه با خلاقیت، پویایی و شادی در کودکان و نوجوانان باشد تاثیر بهتری در روند رشد و پرورش فکر آنان خواهد داشت.

وی در این خصوص تصریح کرد: با توجه به رشد ارتباطات در عصر نوین و وجود فضاهای الکترونیکی و اینترنتی و ایجاد فاصله میان کودک و نوجوان و مطالعه رسالت مدارس و کانون در خصوص نحوه ی آموزش و جذابیت های فضای آموزشی بیشتر می شودو ارگانهای آموزشی باید تمهیدات ویزه ای را در این خصوص بکار گیرند.

رحیمی اضافه کرد: بخشی از این برنامه با هدف جذب عضو و آشنايي والدين با كانون انجام شد وی  کانون را به عنوان بستری مهم و جذاب در رشد فکر و اندیشه اعضا دانست و معرفی کانون  به افراد جامعه را از جمله برنامه های مراکز عنوان کرد.

شایان ذکر است، معرفي كانون و فعاليتهايش به مهمانان، شعرخواني الفبايي بچه ها به صورت نمايش و خلاقانه، اجراي مسابقات مختلف و شاد براي بچه ها و مادران، صحبتهاي مسئولين آموزش و پرورش و..از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.