به نظر می رسد فوجی فیلم دیگر قصد ندارد از لنز متفاوتی در محصول تازه خود استفاده کند و دوربین بعدی این شرکت نیز با لنز ۲۳ میلی متری مشابه با مدل پیشین آن عرضه خواهد شد.

دوربین X۲۰۰ فوجی فیلم از لنز ۲۳ میلی متری برخوردار خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، اگر به دنبال خرید دوربینی برای ثبت خاطرات و سفرهای خود هستید و حوصله انجام تنظیمات حرفه ای برای هر عکس و حمل لنزهای بزرگ با خود را ندارید، لازم است بدانید که دوربین عکاسی فوجی فیلم X100t به عنوان یکی از برترین دوربین های مسافرتی سال 2015 انتخاب شده است. این بدان معنا است که جانشین آن هم باید دارای همان قابلیت ها و البته ویژگی های جدید و تازه دیگری نیز باشد.
چندی پیش در خبرها شنیدیم که قرار است دوربین عکاسی فوجی فیلم X200 (نام احتمالی نسل تازه این دوربین)  در نیمه دوم سال 2016 رونمایی شود. همچنین گفته شد که فوجی فیلم لنز متفاوتی را در این دوربین بکار خواهد برد. با این حال، آنطور که وب سایت Fuji rumors اعلام کرده، به نظر می رسد فوجی فیلم دیگر قصد ندارد از لنز متفاوتی در محصول تازه خود استفاده کند و دوربین بعدی این شرکت نیز با لنز 23 میلی متری مشابه با مدل پیشین آن عرضه خواهد شد.
برای آن دسته از کاربرانی که با دوربین های سری X100 آشنا نیستند، لازم به توضیح است که لنز 23 میلی متری طی چند نسل در این دوربین ها بکار رفته است. همچنین، این دوربین ها از آپارچر f/2.0 برخوردار هستند که با توجه به بزرگی لنز آن اندازه ای معقول دارد. ترکیب این دو به خوبی نشان می دهد که چرا این دوربین به عنوان یکی از محبوب ترین دوربین های مسافرتی سال گذشته انتخاب شده است.
شایعات پیش از این حکایت از این داشتند که فوجی فیلم احتمالأ قصد دارد از لنز عریض تری در مدل جدید دوربین عکاسی خود استفاده کند. از لحاظ فنی اینطور انتظار می رود که ثبت تصاویر عریض از مناظر با این دوربین ها بهتر انجام می شود، چرا که زاویه دید بیشتری دارند. اما حفظ کردن لنز کنونی نیز همچنان خبری خوب برای افرادی است که به عکاسی خیابانی علاقه دارند. البته این خبرها هنوز در حد شایعه هستند و نمی توان از صحت آنها مطمئن بود. امیدواریم به زودی خبرهای بیشتری در این باره منتشر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.