همزمان با فرا رسيدن ۲۸ ارديبهشت روز ملي خيام، سه پروژه با حضور حسين زارع صفت مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، مظفري فرماندار نيشابور، شهردار، منتخب مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي، جمعي از اعضاء شوراي اسلامي شهر نيشابور و تعدادي از معاونين و مديران اين اداره كل افتتاح شد.

سه پروژه درنيشابور به مناسبت روز ملي خيام افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي همزمان با فرا رسيدن 28 ارديبهشت روز ملي خيام، ويژه برنامه هاي بسيار متنوعي براي اين روز در مشهد و ساير شهرستان هاي استان تدارك ديده شده كه به همين مناسبت در شهرستان نيشابور ويژه برنامه هاي بسيار متنوع و مناسبي برگزار خواهد شد كه از آن جمله مي توان به برگزاري مراسم ويژه بزرگداشت روز ملي خيام در محل آرامگاه اين شاعر، حكيم، رياضي دان و عارف بزرگ اشاره كرد.
هم چنين با حضور زارع صفت مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، فرماندار، شهردار و جمعي از مسئولان شهرستان نيشابور، موزه باستان شناسي نيشابور افتتاح و در مراسم ديگري پيش از ظهر امروز نيز عمليات كاوش هاي باستان شناسي در روستاي فوشنجان آغاز شد.
هم چنين در مراسمي هتل آپارتمان تشريفات به عنوان اولين هتل آپارتمان نيشابور توسط زارع صفت مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، فرماندار نيشابور شهردار و اعضاء شوراي اسلامي شهر و جمعي از معاونين و مديران اين ادراه كل و در شهرستان نيشابور افتتاح شد.
يادآورمي شود، هم چنين مراسم بزرگداشت روزملي خيام از ساعت 17 با حضور مسئولان، مديران، شاعران، فرهيختگان و اقشار مختلف مردم در محل آرامگاه حكيم خيام برگزار خواهد شد.
هم چنين به مناسبت روز ملي خيام آرامگاه اين شاعر و حكيم بلندآوازه ايران زمين در ساعت 13 امروز گلباران خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.