قدس آنلاین- تبریز: عظیم قیچی‌ساز کوهنورد نامی کشورمان و کارمند سازمان ورزش شهرداری تبریز، ساعاتی پیش، پرچم مقدس کشورمان را بر بلندترین نقطه جهان برافراشت.

کوهنورد نامی شهرداری تبریز، قله اورست را فتح کرد

به گزارش قدس انلاین از تبریز، قیچی‌ساز، که از مدتی پیش، به منظور فتح قله اورست، به منطقه مرزی ساگارماتای نپال و تبت در کشور چین سفر کرده است، با حمایت های شهرداری تبریز، ساعاتی پیش، بدون استفاده از اکسیژن همراه، بر بلندترین قله جهان ایستاد.

تنها هیمالیانورد ایرانی که از کارمندان خدوم شهرداری تبریز است، با فتح قله 8848 متری اورست، موفق شده 14 قله معروف جهان را فتح کند.

 

 

در پیام شهردار تبریز به مناسبت افتخارآفرینی «مرد هیمالیا» آمده است؛

«حماسه عظیم» تجلی سرافرازی تبریز و آذربایجان

43292_169.jpg

کتر نجفی با صدرو پیامی، صعود عظیم قیچی‌ساز، کوهنورد نامی کشورمان را به قله اورست تبریک گفت.

در پیام دکتر صادق نجفی آمده است: عظیم دلاور، یگانه هیمالیانورد کشورمان، بار دیگر مسیر پرپیچ‌و‌خم سرفرازی و استقامت را درنوردید و پرچم سه رنگ کشورمان را بر بام جهان برافراشت.

دکتر نجفی موفقیت قیچی ساز را «حماسه عظیم» دانسته و آن را  تجلی سرافرازی  تبریز و آذربایجان  توصیف کرده است.

وی متذکر شده است: تکیه کوهنورد نامی شهرداری تبریز بر بلندای جهان، بی‌شک نماد اراده و عظمت مردمی است که در طول تاریخ همواره، فاتح و مصمم، بر بلندای قله‌های تعالی و پیشرفت ایستاده‌اند.

شهردار تبریز با تبریک صعود دلاورانه قیچی‌ساز به قله 8848 متری اورست، اظهار امیدواری کرده است، همت و تلاش این کوهنورد سخت‌کوش، کماکان افتخارآفرین ورزش شهر تبریز و کشور باشد.

گفتنی است عظیم قیچی‌ساز کوهنورد نامی کشورمان و کارمند سازمان ورزش شهرداری تبریز، ساعاتی پیش، پرچم مقدس کشورمان را بر بلندترین نقطه جهان برافراشت.

قیچی‌ساز، که از مدتی پیش،با حمایت های شهرداری تبریز، به منظور فتح قله اورست، به منطقه مرزی ساگارماتای نپال و تبت در کشور چین سفر کرده است، ساعاتی پیش، بدون استفاده از اکسیژن همراه، بر بلندترین قله جهان ایستاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.