بنی اعتماد می گوید: دو فیلم «همه درخت‌های من» و «یک ساعت از یک عمر» دو اثر تاریخی مکتوب است.

ما را تنها گذاشتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، آیین نمایش دو فیلم مستند «همه درخت‌های من» و «یک ساعت از یک عمر» ساخته رخشان بنی‌اعتماد در جشنواره فیلم سبز برگزار شد.

در ابتدای مراسم فرهاد توحیدی دبیر پنجمین جشنواره فیلم سبز، با خیرمقدم به عوامل این فیلم و حاضران در سالن و عذرخواهی بابت تغییرات به وجود آمده در نمایش آثار دیگر فیلمسازان اظهار کرد: فیلمی که امروز به نمایش در می‌آید بی‌نیاز از هر توضیح است. ساخته‌های خانم بنی‌اعتماد انتظارات را بالا می‌برد و همه منتظر جدیدترین ساخته این کارگردان هستند.

وی با اشاره به اینکه هر دو فیلم مستند، به محیط زیست و فعالان این حوزه مرتبط است، ادامه داد: اقدامات فعالان مدنی و سازمان‌های مردم نهاد نشأت گرفته از ساخته‌های خانم بنی اعتماد است که البته در این فیلم بیشتر با ساخته جدید این کارگردان آشنا می‌شویم.

رخشان بنی‌اعتماد در ادامه با عذرخواهی از تغییرات به وجود آمده در نمایش فیلم‌های دیگر به واسطه نمایش اثر او، گفت: جای خالی خانم ملاح و اسکندر فیروز در این مراسم احساس می‌شود. نمی‌خواهم داستان فیلم را بگویم اما این دو فیلم با وجود اینکه ساخته من هستند اما آنگونه که انتظار داشتم از آب در نیامدند.

این کارگردان با اشاره به اینکه برخی‌ها او را در شروع فیلم تنها گذاشتند، خاطرنشان کرد: این دو اثر را به خانم ملاح و آقای اسکندر فیروز تقدیم می‌کنم. این دو فیلم مطابق انتظارات من نبودند و فقط فقط می‌توانیم از آن‌ها به عنوان دو اثر تاریخی مکتوب یاد کنیم.

در نمایش این دو مستند، رخشان بنی اعتماد، مجتبی میرطهماسب تهیه کننده اثر به همراه احمدرضا درویش، آزیتا حاجیان، شبنم قلی‌خانی، سهیلا گلستانی و لاله اسکندری حضور داشتند.

پنجمین جشنواره بین الملی فیلم سبز ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران (سینما فلسطین و مرکز فرهنگی هنری صبا) و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.