نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: دشمنان اسلام با شبهه افکنی در حوزه مهدویت به دنبال ضربه زدن به دین اسلام هستند.

دشمنان اسلام مهدویت را نشانه گرفته اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز جمعه در سخنرانی خطبه های نماز جمعه شهر همدان افزود: اسلام دارای ارکانی است که با آن می تواند سر پا بماند اما دوام و بقای همه این ارکان بستگی به امامت دارد چرا که اگر اصل امامت وجود داشته باشد همه چیز زنده خواهد بود.
وی ادامه داد: در احادیث اسلام آمده است که هر فردی که امام زمان خود را نشناخته باشد و بمیرد مسلمان از دنیا نرفته است.
وی تصریح کرد: درباره مهدویت دشمنان و کسانی که با اسلام زاویه دارند، شبه افکنی را الگوی کاری خود قرار داده اند و اگر اصل مهدویت را بشناسیم در برابر هیچ یک از این شبهات نگرانی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: در آخر الزمان مردم از بی عدالتی خسته شده و در به در به دنبال عدالت خواهند گشت و خداوند نیز قدرت درک این شرایط را به افراد خواهد داد.
آیت الله محمدی تصریح کرد: شیعه در دین خود باید به اندازه ای محکم باشد که با هیچ بادی نلرزد و اولین شرط دستیابی به این مرحله نفی طاغوت است. 
امام جمعه شهر همدان عنوان کرد: آل سعود و برخی دیگر از کشورهای عربی در حال جنگ با اسلام هستند و با تاراج اموال مسلمانان آنها را در چنگ رژیم اسرائیل و آمریکا قرار دادند. 
وی بیان کرد: هم اکنون فضا پر از بمباران تبلیغاتی برای از بین بردن دین جوانان ما است در حالی که یک شیعه واقعی در دوران غیبت باید خود را به علم، آگاهی و معرفت مجهز کند.
وی افزود: اغلب مردم در پاسخگویی به شبهات مشکل دارند که امیدواریم محافل پاسخ به این شبهات تقویت شده و در منبرها به این مسائل پرداخته شود. 
آیت الله محمدی بیان کرد: هم اکنون عده ای حقوق میلیاردی دریافت می کنند اما عده ای هیچ درآمدی ندارند که اینها نشات گرفته از بی قانونی است که امیدواریم با آمدن امام شیعیان (عج) این مشکلات حل و عدالت در جهان برقرار شود.
وی عنوان کرد: داعش، اربابان داعش، رژیم اسرائیل و اروپا هزاران نقشه خطرناک برای کشور ما دارند اما سربازان گمنام خود را به آب و آتش می زنند تا از این توطئه ها جلوگیری کنند. 
وی تصریح کرد: در عراق، سوریه و ترکیه انفجارهای متعدد و پی در پی را می بینید در حالی که امنیت در کشور ما به قدری بالا است که مردم معنی نا امنی را نمی توانند بفهمند ، این به برکت وجود نیروهای مسلح و بیدار کشور ما است. 
وی عنوان کرد: سربازان گمنام با مدیریت های زیبا توانسته اند بسیاری از زیاده خواهی ها همچون قاچاق را ناکام گذاشته و نیروی های اطلاعات ما همواره در برابر این جاسوسی ها می ایستند. 
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: روز نیمه شعبان روز مستضعفان است که امیدواریم جشن های ما برای این روز بزرگ در شهر پر رنگ تر باشد و جوانان برای برگزاری بیشتر این مراسم ها تشویق شوند. 
وی اضافه کرد: امیدواریم در مساجد استان اقامه نماز مغرب و عشا در ماه مبارک رمضان حداقل یک ساعت بعد از افطار اقامه شود تا افراد با حضور قلبی بیشتری در این اماکن حضور پیدا کرده و از برنامه های این ماه بهره گیری بیشتری داشته باشند. 
وی از اعلام آمادگی 40 تا 45 درصد مساجد استان برای برگزاری این برنامه در ماه مبارک رمضان خبر داد.
نماز جمعه در 23 نقطه از شهر همدان برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.