استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه، بهائیت را فرقه‌ای انحرافی دانست و گفت: باید کسی که با این فرقه ارتباط دارد، طرد شود.

بهائیت، فرقه‌ای انحرافی / افراد مرتبط باید طرد شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدباقر تحریری استاد عرفان و اخلاق حوزه علمیه تهران و قم درباره دیدار اخیر فائزه هاشمی‌رفسنجانی با اعضای فرقه ضاله بهائیت گفت: بهائیت دین نیست و با توجه به محتوایی که دارد یک فرقه انحرافی است.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام همواره تفکرات انحرافی در مقابل مکتب تشیع وجود داشته است، خاطرنشان کرد:بهائیت در قرن اخیر یک تفکر انحرافی را ایجاد کرد.

آیت‌الله تحریری با اشاره به فتوای علما درباره بهائیت، تصریح کرد:کسانی که معتقد به بهائیت هستند از جرگه دین خارجند و ارتباط با آنها قطعاً باعث تضعیف مکتب حقه اهل بیت (ع)، مرجعیت و حاکمیت دینی است. عموم علمای اسلام بهائیت را یک جریان انحرافی می‌دانند.

وی درباره دیدار با اعضای بهائیت، گفت: در آستانه میلاد حضرت مهدی(عج)  دشمن سعی می‌کند مسئله بهائیت را در برابر مسئله مهدویت مطرح کند. هرکس به هر عنوانی و در قالب هر شخصیتی ارتباطی با بهائیت داشته باشد که باعث تثبیت آنها شود، باید طرد شود. حتی نزدیکان برخی مسئولین که دشمن همواره از آنها و خانواده‌شان سوء استفاده می‌کند.

آیت‌الله تحریری در پاسخ به شبهه‌پراکنی عده‌ای در توجیه دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، گفت: این خانم جایگاه دینی ندارد و عملکردش نشان می‌دهد وی سال‌هاست در برابر جمهوری اسلامی ایران و مسئله ولایت تنش ایجاد می‌کند و می‌خواهد شخصیت پدرش را که سوابقی در انقلاب داشته را زیر سوال برده و لکه‌دار کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.