قدس آنلاین- یزد : رئیس کل دادگستری استان یزد گفت : باید از فرصت هفته قوه قضائیه برای تبیین ابعاد فاجعه هفتم تیر و شناساندن خط نفاق و التقاط در کشور برای نسل جوان استفاده کرد.

هفته قوه قضائیه ، فرصت تبیین فاجعه هفتم تیر و شناساندن خط نفاق برای نسل جوان کشور است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، محمد رضا حبیبی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان یزد اظهارداشت : باید نسل جوان بداند که این اتفاقات و ترور های سال های اولیه انقلاب با چه هدفی دنبال می شد و دشمن چگونه  می خواست انقلاب را از آرمانهای متعالیش منحرف نماید.

وی افزود : حذف نیروهای هم فکر و نزدیک امام در سالهای ابتدایی انقلاب و به ویژه فاجعه هفتم تیر که به صورت یکجا 72 تن از نیروهای انقلاب را از کشور گرفت مسائلی است که نباید شامل مرور زمان شود و گرد کهنه گی به خود بگیرد.

این مقام قضایی حضور پر رنگ و اثر بخش رسانه ها را به عنوان پای ثابت برنامه های هفته قوه قضاییه خواستار شد و تصریح کرد : رسانه با انعکاس مطالب و سخنرانی های این هفته به طرق مختلف می توانند نقش حائز اهمیتی در دشمن شناسی جمعیت جوان کشور و بیان وظیفه فعلی آحاد جامعه در قبال نظام و انقلاب  ایفا نمایند.

حبیبی خاطرنشان ساخت  : حوادث برنامه ریزی شده اول انقلاب که در کوران دفاع مقدس ، بزرگان و ایده پردازان انقلاب را از ما گرفت در پی این بود تا مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره)به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی  در کشور قوام  و شکل نگیرد.

وی در بخش دیگری  از صحبت های خود تصریح کرد : باید از هفته قوه قضائیه در جهت ارتباط سهل و آسان با مردم استفاده کرد و ضمن تلاش برای ارتقاء سطح آگاهی های حقوقی ، آنان را با تلاش های صورت گرفته در دستگاه قضا بیشتر آشنا نمود.

رئیس کل دادگستری استان ، اطلاع رسانی دقیق و هدفمند از عملکرد دستگاه قضایی را خواستار شد و اظهار داشت : اطلاع رسانی در دستگاه قضایی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است و باید به گونه ای انجام شود تا ضمن این که مردم در بطن امور قرار می گیرند ، این اطلاع رسانی کوچکترین خدشه ای به احساس امنیت آنان وارد نسازد.

وی نشست با اصحاب رسانه و جلسه با ائمه جمعه استان را از دیگر برنامه های مهم هفته قوه قضائیه ذکر کرد و گفت  : هماهنگی جهت استفاده از ظرفیت رسانه ای صدا و سیما و بهره گیری از فرصت تبلیغات محیطی از دیگر موضوعاتی است که در هفته قوه قضائیه مد نظر است.

حبیبی یادآور شد : هم زمانی هفته قوه قضاییه و ماه مبارک رمضان نیز فرصت ویژه ای برای ارتباط با مردم است و می توان با حضور مسئولان قضایی و اداری در اجتماعات مردمی در مساجد ، تکایا و حسینه ها مردم را در جریان امور مرتبط با دستگاه قضایی و دستگاه های وابسته به قوه قضاییه قرار داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.