مدیر مرکز صبا از تولید فیلم سینمایی این انیمیشن خبر داد و گفت: اولین اکران این انمیشن در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود.

ونمایی از انیمیشن «جوانمردان» در جشنواره فیلم فجر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مراسم رونمایی از مجموعه انیمیشین جوانمردان از تولیدات مرکز صبا صبح امروز (چهارشنبه) با حضور رضا پورحسین قائم‌مقام معاون سیما، مرتضی شمسی مدیر مرکز صبا، مرتضی رزاق‌کریمی، رضا فصاحت کارگردان انیمیشن، الهام ابراهیمی تهیه‌کننده و جمعی از عوامل تولید این انیمیشن در سالن رضوان بسیج صداوسیما برگزار شد.

رضا پورحسین در این مراسم با بیان اینکه انیمیشن جوانمردان به مرز تمدنی ایران اشاره داشته است، گفت: اگر بخواهیم تمدن ایران را بسازیم و نسل تمدن‌ساز را بپرورانیم نیازمند داشتن قهرمان هستیم تا نسل‌های آینده قهرمان داشته باشند تا بتوانند پیوند قلبی با آنها پیدا کنند.

وی افزود: موضوع خوبی را از تمدن ایران انتخاب و تولید کردند و انتخاب عواملی مانند جوانمردی، فتوت و مردانگی هوشمندانه بوده است که فرزندان ما همزادپنداری بهتری ایجاد می‌کنند.

قائم‌مقام معاون سیما اضافه کرد: مفهوم آزادی شجاعت، فتوت نیازمند ادراک حسی، خیالی و مفهوم‌سازی است که اگر بتوانیم ادراک خیالی را در زمان بسط دهیم مفهوم موردنیاز در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد.

پورحسین تصریح کرد: ساخت این انیمیشن تیپ‌ساز و الگوساز است که شخصیت جلال‌الدین می‌تواند در بین جامعه به عنوان یک برند معرفی شود.

* شمسی: تولید سریال و فیلم سینمایی جوانمردان

مرتضی شمسی مدیر مرکز صبا گفت: انیمیشن برندی است که در کشورهای دیگر آن را می‌شناسند که به دلیل توان رسانه‌ای هوشمند آنها و عدم کارکرد درست ما در این زمینه قوی نبوده‌ایم.

وی با بیان معیارهای برندسازی و نهادینه‌شدن آنها در جامعه گفت: کشورهای غربی فیلم‌های فکری انتقادی در رسانه‌ها دارند همانند شخصیت اسپایدرمن که بازار سرمایه‌دارها را تقویت می‌کنند.

مدیر مرکز صبا اضافه کرد: فرهنگ و تمدن ایرانی حداقل 2 بار دچار ستیز با کشورهای دیگر شده است و زمانی می‌توانیم به فرزندان‌مان یک فرهنگ را آموزش دهیم که قالب زیبایی را برای آنها انتخاب کرده باشیم و نقطه موفقیت ما زمانی است که فرزندان جامعه به جای اسپایدرمن کارهای ایرانی را قبول کنند.

شمسی خاطرنشان کرد: انیمیشن جوانمردی در قالب سریال و یک فیلم سینمایی در حال تولید است که سعی داریم اولین عرضه این فیلم در جشنواره فجر 95 باشد.

وی از تولید لوازم جانبی این اثر در شکل‌های عروسک، لباس، لوازم‌التحریر برای برندسازی آن در جامعه خبر داد.

در پایان این مراسم از لوازم جانبی این انیمیشن با حضور رضا پورحسین قائم‌مقام معاون سیما، مرتضی شمسی مدیر مرکز صبا، الهام ابراهیمی تهیه‌کننده و رضا فصاحت کارگردان رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.