قدس آنلاین،شهرکرد،هومن نجاتی؛با تشکیل مستمر جلسات کمیته پایش اين شرکت با حضور اعضا، صنعتگران و سرمایه گذاران مشکلات به دقت بررسی و در جهت حل آنها به ایشان کمک مي شود.

در صورت حمايت ،صنعتگران مشتاق در فعاليت مجدد در حوزه صنعت مي باشند 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي در حاشيه چهارمين نشست كارگروه ويژه بررسي و پايش قراردادهاي راكد شركت شهرك هاي صنعتي چهارمحال و بختياري از اشتياق صنعتگران داراي واحد هاي صنعتي و طرح هاي راكد در استان در صورت حمايت براي فعاليت مجدد در حوزه صنعت خبر داد.

عليرضا شفيع زاده با بيان اينكه رسيدگي به موانع توليد و فعاليت در حوزه صنعت يك تكليف است،افزود: با عنایت به سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با توجه به تاکید صورت گرفته از سوی وزیر صنعت، معدن وتجارت و نیز ریاست سازمان متبوع مبنی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذار‌ی های صورت گرفته در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرکها و نواحی صنعتی  و مساعدت و همراهی با کارآفرینانی که بنا به هر دلیل موفق به اجراء و تکمیل طرح خود نشده اند، مي طلبد حمايت ويژه اي محقق شود.

رئيس هيات مديره شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري اظهار كرد:

شرکت شهرکهای صنعتی باید در جهت اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حرکت کند که این سیاستها در واقع همان حمایت از تولید و تولید کننده است و در این راستا با تشکیل مستمر جلسات کمیته پایش اين شرکت با حضور اعضا، صنعتگران و سرمایه گذاران مشکلات به دقت بررسی و در جهت حل آنها به ایشان کمک مي شود.

وي با اشاره به اینکه در اين جلسه معضلات 9 واحد صنعتي مطرح و مورد بررسي قرار گرفت، بیان کرد:

طرح هاي مذكور با حضور رئيس اتاق بازرگاني ،رئيس خانه صنعت ،معدن و تجارت ،نمايندگان سازمان صنعت ،معدن و تجارت و معاونين و كارشناس حقوقي اين شركت بررسي گرديد و تصميماتي براي برطرف شدن هر چه سريعتر موانع توليد اين طرح ها بر اساس سازكارهاي منطقي و البته اصولي اخذ گرديد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري بر خدمت بي منت به حوزه صنعت اشاره كرد و گفت:

مي بايست براي رفع موانع و مشكلات حوزه صنعت متوليان امر بي منت اما جدي و مصمم اقدام كنند زيرا مردم بر اين امر  محق بوده و با توجه به ارتباط مستقيم صنعت با حوزه اشتغال زايي ،رفع بيكاري و نيز توسعه اقتصادي استان اين يك وظيفه و تكليف اجتماعي و اخلاقي براي همه ما مي باشد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.