قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ مجموعه ستاد اداره کل استان همواره آمادگی دارد جهت رفع مشکلات شما عزیزان همکاری و مساعدت نمایند.

جلسه تعامل و هم اندیشی با بازنشستگان همکار‌‌‌‌‌‌‌    

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در راستای تعامل با مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و تجلیل از خدمات همکاران بازنشسته، جلسه ای با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان و معاونین و تعدادی از کارشناسان ستاد اداره کل برگزار شد.

 در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت : بازنشستگان همکار گنجینه های خرد و سرمایه های اجتماعی سازمان هستند که استفاده بهینه از اندوخته ها و تجربیات این عزیزان در برخورد با مسائل و مشکلات پیش رو می تواندبسیار موثر واقع شود.یاری ،

غلامرضا محمدی بر ضرورت رسیدگی به مشکلات این دسته از همکاران تاکید نمود و افزود: مجموعه ستاد اداره کل استان همواره آمادگی دارد جهت رفع مشکلات شما عزیزان همکاری و مساعدت نمایند.

 در ادامه همکاران بازنشسته به بیان دیدگاهها و مسائل جاری از جمله مشکلات تعاونی های مصرف و مسکن کارکنان  پرداختند. همچنین  در این جلسه با تقدیم لوح های تقدیر از زحمات دو تن از همکاران آقایان سید حسن کیانی و فضل ا... حداد که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تجلیل به عمل آورده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.