قدس ‌آنلاین- تبریز:‌فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری ۶ سارق موتورسیکلت در طول اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: از این سارقان ۲۵ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

دستگیری ۶ سارق موتورسیکلت با ۲۵ فقره سرقت در بناب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رمضان اللهوردیان از دستگیری 6 سارق موتورسیکلت در طرح امنیت محله محور خبر داد و اظهار داشت: از این متهمان 25 دستگاه موتورسیکلت کشف شده و آنها به دیگر جرایم همچون سرقت از داخل خودرو نیز اعتراف کرده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در راستای اجرای تدابیر و همچنین درخواست‌های مردمی درخصوص برخورد با سارقان، تیم‌های پلیس آگاهی و کلانتری‌های شهرستان اقدام به شناسایی محل‌های جرم‌خیز و خطرناک کرده و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، محل‌های مذکور را مورد بازرسی و نظارت قرار دادند.

وی افزود: ماموران در اجرای این عملیات که 6 روز ادامه داشت، تعداد 6 سارق موتورسیکلت را که در محلات مختلف شهرستان اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تصریح کرد: هر 6 متهم از سارقان سابقه‌دار هستند و از آنها تعداد 25 دستگاه موتورسیکلت کشف و به سرقت‌های دیگر از جمله سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.