قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با صدور پیامی، فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت گفته و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

 پرتو معرفتی امام خمینی(ره) مرزهای تفکر معاصر را درنوردیده است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در پیام دکتر صادق نجفی آمده است: با گذشت 26 سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه‌دار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر، پرتو ایمان، غرور، خودباوري و اميد هنوز در دل ملل ستمدیده جهان فروزان است.

در ادامه خاطرنشان شده است: یادآوری فراق پیر جماران، اگرچه جانکاه است، اما گرامیداشت آن، جلوه زیبایی است از پایمردی و اعتقاد راسخ آحاد جامعه، به خصوص نسل جوان به آرمان های امام امت(ره).

نجفی در ادامه با اشاره به این‌که تاثیر امواج خروشان انقلاب رهایی‌بخش و اسلامی امام راحل، اکنون مرزهای تفکر قرن معاصر را درنوردیده است، آورده است: امروز، ملل آزاده با الگو قرار دادن روح آزادی‌خواه آن پیر فرزانه، زنجیرهای سلطه جهانخواران را گسسته و به سوی آزادی، هویت و استقلال می‌شتابد.

شهردار تبریز همچنین با گرامی‌داشت قیامت تاریخی 15 خرداد آورده است: يوم‌الله 15 خرداد 42 يادآور روزي است كه یکی از حركت‌های ماندگار مردمي در دفاع از «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» شكل گرفت. روزي كه به عنوان مبدا نهضت امام(ره) و تجلي پيوند ناگسستني توده‌هاي عظيم اين ديار با ارزش هاي ديني و انقلابي، تا همیشه تاریخ در تقویم‌ ذهن و ضمیر ایران اسلامی، خواهد درخشید.

دکتر نجفی تاکید کرده است: امروز، انقلاب اسلامی ایران، با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، راه آن پیر فرزانه را با صلابت هرچه تمام می‌پیماید.

شهردار تبریز در پایان با گرامیداشت فرارسيدن بيست و هفتمین سالروز ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران متذکر شده است: ایمان داريم که عاشقان امام خميني (قدس‌السره‌الشریف) 14 خرداد با حضوري شكوهمند و تاريخي در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آن امام راحل، بارديگر وحدت كلمه، يكپارچگي وانسجام خود را در حفظ آرمان ها و ارزش هاي ماندگار امام خميني (ره) به جهانيان نشان خواهند داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.