قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا گفت: دشمن با استفاده از رسانه تلاش دارد واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد.

تلاش رسانه‌ای دشمن، وارونه جلوه دادن واقعیت است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی اصغری در نشست مسئولان روابط عمومی حوزه‌های سپاه غدیر تبریز، با بیان اینکه رسانه‌ها امروز در دست دشمن ابزاری برای تشویش جوامع و انحراف افکار عمومی از واقعیت‌ها تبدیل شده است، اظهار داشت: ما باید با همه توان در عرصه رسانه با تولید آگاهی در جامعه در برابر آن بایستیم.

وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای نهادها و سازمان‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید خوب دیده و بشنوند تا با شناخت درست جامعه و پیرامون، آگاهی لازم را با زبان گویا به مردم بیان کنند.

اصغری شناخت انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی، اندیشه و جایگاه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را از مهم‌ترین مولفه‌ها در آگاهی بخشی به مردم دانست و بیان کرد: امروز اگر در برابر استکبار ایستادیم و اگر قاسم سلیمانی به عنوان چهره جهانی مطرح است به برکت وجود رهبری است که روابط عمومی‌ها باید به آن توجه کنند.

وی در ادامه با توجه به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از امام راحل به عنوان پدیده بی‌نظیر بنا به گفته رهبر فرزانه انقلاب یاد کرد و گفت: امام خمینی(ره) چنان به خدا توکل داشت که در برابر خدا، استکبار را هرگز به حساب نیاورد و در برابر زیاده خواهی‌های آن‌ها ایستاد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا، شناخت سیره و اندیشه امام راحل را مهم خواند و تاکید کرد: ایشان چنان «ما می‌توانیم» را عملی کرد که آیه یاس در آن معنا نیافت، مفهومی که باید امروز آویزه گوش همه مردم و مسئولان باشد.

وی با توصیه به شناخت امام راحل و تامل در ابعاد زندگی ایشان، خواستار اهمیت دادن به ویژگی‌های شخصیتی ایشان شد و خاطرنشان کرد: اگر ما در این زمینه غفلت کنیم دشمن با عرصه‌ای رسانه‌ای خواهد کوشید آنچه را که می‌خواهد به مردم القا کرده و منعکس کند.

نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی حوزه‌های سپاه غدیر تبریز عصر امروز در اتاق جلسات نمایندگی ولی‌فقیه این سپاه برگزار و در آن از مسئولان برتر روابط عمومی حوزه‌ها تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.