مدافع راست برزیلی تیم فوتبال بارسلونا نامه خداحافظی را برای هواداران این تیم منتشر کرد.

نامه خداحافظی دنی آلوز برای هواداران بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین، دنی آلوز، مدافع راست ۳۳ ساله و برزیلی باشگاه بارسلونا به طور رسمی خروج از جمع کاتالان ها را بعد از هشت سال بازی در این تیم اعلام کرد.

آلوز در حساب شخصی اینستاگرامش نوشت: در یکی از ماه ها، هشت سال قبل من به بارسلونا آمدم. در جولای ۲۰۰۸ بود که جذب باشگاه بارسلونا شدم. بهترین صحنه ها و لحظات را در لباس این تیم تجربه کردم و به دستاورد های مهمی رسیدم. از همان روز اول و تحت نظر پپ گواردیولا تا آخرین فصلم که امسال بود، من این فرصت را داشتم تا از فوتبال عاشقانه لذت ببرم.

با گل ها و جام های زیادی شادی کردم، می توانم بگویم صد ها تصویر از خاطراتی که با شما هواداران در نیوکمپ به اشتراک گذاشتم را در ذهن خود دارم و آن را مرور می کنم. به کار و حرفه خود افتخار می کنم، زندگی به من این اجازه را داد تا لباس بهترین تیم دنیا را به تن کنم و نزدیک به یک دهه در کنار بهترین بازیکنان و مربیان باشم. من از همه کسانی که برای غلبه بر سختی هایم از آن ها کمک گرفتم تشکر می کنم. پیروز می شویم، شکست می خوریم، با هم کار می کنیم و ادامه می دهیم! می خواهم بگویم افرادی که این کشتی را پیش می برند؛ مدیران، کادر مربیگری، بازیکنان و کارکنان باشگاه و... هستند. از همه سپاسگزارم برای مزدی که از تلاش هایم با حمایت ها و ابراز اطمینان شما گرفتم.

قصد من از این دست نوشت گفتن این موضوع است که می خواهم چالش جدیدی را در زندگی حرفه ای ام تجربه کنم، چرا که هدف من این است که یک مرحله به هر قدری هم که لذت بخش و موفقیت آمیز باشد باید درک کنید چگونه آغاز کنید، لذت ببرید و به صحت آن را به اتمام برسانید. می روم، اما روزی مجددا باز خواهم گشت چون من طرفدار بارسلونا هستم. برای همه چیز ها و لحظات از شما تشکر می کنم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.