قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌ استقبال از ماه مهمانی خدا در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌ استقبال از ماه مهمانی خدا در حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌ استقبال از ماه مهمانی خدا در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم وداع با ماه شعبان‌المعظم از ساعت 20:30 تا  22:30 روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به ایراد سخن می‌‍پردازد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان از ساعت 20:30 تا 22:30 روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌قمی سخنرانی می‌کند.
حسینی تصریح کرد: دراین برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مناجات‌خوانی قرائت دعاها و زیارات مرتبط با این ایام که کتاب مفاتیح‌‎الجنان آمده است می‌پردازند.
وی تأکید کرد: همچنین در این هفته حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌قمی از ساعت 11:30 تا 12:15 در رواق امام خمینی(ره) با موضوع اخلاق در قرآن، حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر از ساعت 19 تا 19:45 در صحن جامع رضوی با موضوع خانواده در نهج البلاغه و حجت‌الاسلام مهدی بیاتی از ساعت 18:45 تا 19:30 در صحن انقلاب با موضوع اثر روزه بر خودمراقبتی سخنرانی‌ می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.