قدس آنلاین- تبریز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از تعطیلی کافی‌شاپ و لابی هتل‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تنها رستوران هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در این ماه مجاز به سرو غذا هستند.

تعطیلی کافی‌شاپ و لابی هتل‌ها در ماه رمضان/ برخورد با روزه‌خواری در ملاء عام
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی اسمعیل‌پور  اظهار داشت: برای برقراری امنیت روانی روزه‌داران با تخلفات رانندگان به شدت برخورد خواهد شد و کسانی‌ که خودرو را برای خود حریم دانسته و نسبت به شکستن حرمت ماه رمضان اقدام کنند خودرو آنان توقیف خواهد شد.

وی در ادامه به طرح‌ها و تمهیدات پلیس امنیت عمومی استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، واحدهای پذیرایی و خدماتی که به ارائه خدمات و پذیرایی از شهروندان اقدام می‌‌کنند باید به توصیه‌های پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان و مواردی که از طریق واحدهای صنفی به آنان ابلاغ شده توجه ویژه داشته باشند.

اسمعیل‌پور افزود: پلیس استان در ماه مبارک رمضان با روزه‌خواری در ملاء عام، قاطعانه برخورد می‌کند و با راه‌اندازی گشت‌های ویژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام و به خصوص در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مناطق ییلاقی برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در ادامه اعلام داشت: تمام واحدهای صنفی مسافرپذیر براساس طرح زمان‌بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی، ملزم به فعالیت بوده، ضمن اینکه رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه‌خواری الزامی است، در صورت تخلف با واحد صنفی برخورد خواهد شد.

وی افزود: هتل‌ها و مسافرخانه‌های درون شهری و سرویس رستوران‌های ترمینال و فرودگاه مجاز به سرو غذا هستند.

اسمعیل‌پور اضافه کرد: مسافرخانه و مسافرپذیرهایی که غذاخوری ندارند طبق هماهنگی‌های انجام شده به هتل‌هایی که رستوران دارند مسافران خود را معرفی کنند.

وی درباره فعالیت رستوران‌های برون شهری نیز گفت: رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری که بعد از تابلوی حد ترخص شرعی قرار دارند می‌توانند به ارائه سرویس بپردازند و رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های داخل شهرها نیز تعطیل هستند و تنها در زمان‌های قبل از افطار می‌توانند ارائه سرویس کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: کافی‌شاپ و لابی هتل‌ها در ماه مبارک رمضان تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: رستوران ترمینال، فرودگاه و هتل و مسافرخانه‌ها نیز در ماه مبارک رمضان باید اطراف غذاخوری خود را پوشش کامل دهند بطوریکه که ترددکنندگان از این محل‌ها داخل رستوران را نبینند.

اسمعیل‌پور گفت: در صورت عدم رعایت قانون از سوی این مراکز بلافاصله محل مورد نظر پلمب و به مقام قضایی معرفی تا براساس قانون برخورد شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.