قدس آنلاین: در شرایطی که چند هفته قبل بهرام عزیززاده در ملاقات با وزیر ورزش و جوانان برنامه‌های سال جاری خود را به اطلاع محمود گودرزی رسانده بود و رئیس دستگاه ورزش با ابراز رضایت از عملکرد این اداره کل در یکی از استان‌های شرقی کشور نمره قبولی به اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی داده بود، صبح روز چهارشنبه امیر رضا خادم با صدور ابلاغی معاون مدیرکل برکنار شده و رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان را به عنوان مدیر جدید این اداره کل در خراسان جنوبی معرفی کرد.

 ... و ناگهان مدیرکل برکنار شد!

مهرماه 1393 همزمان با درگذشت حسن رضا عمیدیان مدیرکل فقید اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، بهرام عزیززاده ابتدا به عنوان سرپرست و سپس به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی سکان هدایت این مجموعه را برعهده گرفت تا به عنوان چهره نخست ورزشی این استان شناخته شود. با ورود عزیززاده منتقدان و کارشناسان به دنبال راه اندازی مجموعه غدیر بیرجند پس از سال‌ها تأخیر در بهره برداری این مجموعه بودند، اما طلسم راه اندازی این استادیوم 35 هزار نفری در دوره مدیریتی عزیززاده نیز شکسته نشد. افشاگری‌های عزیززاده در ماه‌های آخر حضورش به عنوان متولی ورزش خراسان جنوبی باعث شد، استاندار فعلی خراسان جنوبی هم از هیأت دولت درخواست کمک ویژه داشته باشد. البته آقای استاندار تا حدودی به مدیریت ارشد وزارت ورزش و جوانان هم انتقاداتی را وارد دانست و تأکید کرد که باید به استان‌های جنوبی و محروم توجه بیشتری شود.
سفر ناگهانی عبدالحمید احمدی به بیرجند و ملاقات با استاندار نشان داد، مسؤولان وزارتخانه به شدت احساس خطر کرده‌اند به همین دلیل خیلی زودتر از آنکه ماجرا بیخ پیدا کند، برای برطرف ساختن این مشکل وارد عمل شدند تا جایی که معاون وزیر ورزش مدعی شد، این مجموعه بزودی افتتاح خواهد شد تا جوانان خراسان جنوبی بویژه بیرجندی‌ها پس از سال‌ها شاهد بهره برداری از این مجموعه پر هزینه باشند.
با این وجود انتظار می رفت در دوره مدیریتی بهرام عزیززاده این استادیوم ورزشی افتتاح شود، اما صبح روز نوزدهم خرداد امیر رضا خادم با صدور ابلاغی جدید بهرام عزیززاده را در اقدامی تأمل برانگیز از کار برکنار و برومند را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی کرد.
البته  حمید رضا برومند، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی بوده که با حفظ این سمت، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان شده است.از جمله مهم‌ترین سوابق کاری برومند، معاون توسعه امور ورزش و رئیس اداره امور اداری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان خراسان رضوی است. برومند هم‌اکنون دانشجوی دوره فوق لیسانس رشته مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی است.
حالا سؤال منتقدان و اهالی ورزش خراسان جنوبی در برهه کنونی این است که علت این برکناری غیرمنتظره چه بود که مسؤولان وزارت ورزش و جوانان بدون مقدمه و پیش زمینه قبلی عزیززاده را از کار برکنار کردند؟
اقدام عجیب مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به قدری ناگهانی و خاص بود که حتی وب سایت رسمی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم اواخر وقت اداری روز نوزدهم هیچ خبری در          این خصوص منتشر نکرد تا ابهامات در این خصوص افزایش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.