قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه شهرستان جلفا با تمجید از عملیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در تل آویو گفت: این اقدام امیدها در دل مظلومان را برای مقاومت در برابر ظالمان زنده کرد.

عملیات شهادت طلبانه تل آویو، امیدها را در دل مظلومان زنده کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این هفته جلفا اظهار کرد: اینکه افرادی مسلح با گذر از سپر آهنین و ایست های متعدد بازرسی به قلب رژیم صهیونیستی حمله کنند، باعث افتخار و اقتدار برای مسلمانان و جبهه مقاومت است.

وی افزود: این عملیات شهادت طلبانه پیامی هم به ستمگران داشت و آن اینکه جبهه مقاومت اسلامی در سراسر دنیا امنیت را از استکبار و ظالمان سلب خواهد کرد.
امام جمعه جلفا خاطر نشان کرد: تا زمانی که رژیم صهیونیستی نفس می کشد، مقاومت و تحرکات ضد صهیونیستی در منطقه و سرزمین های اشغالی ادامه دارد.
حجت الاسلام انتظاری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به آثار و برکات ماه مبارک رمضان اشاره و بر ضرورت بهره مندی از فیوضات این ماه توسط مومنان تاکید کرد.
وی ماه رمضان را فرصتی برای تقرب به درگاه الهی توصیف کرد و افزود: مومنان روزه دار با دعوت شدن به میهمانی خدا زمینه را برای پاک کردن روح و جسم خود از گناهان غنیمت شمارند.
امام جمعه جلفا اظهار کرد: ثمره یک ماه عبادت و روزه داری خالصانه، ایجاد تحول و دگرگونی در رفتار و کردار و دستیابی به کمال عبودیت و بندگی در راه خداست.
حجت الاسلام انتظاری همچنین با گرامیداشت سالروز فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: وابستگی فرهنگی مشکل اصلی جامعه کنونی و آفت بزرگی برای انقلاب اسلامی است.
وی تنها راه برون رفت از مشکلات و تلاش برای تداوم مسیر انقلاب را حفظ استقلال کشور و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در کشور بیان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.