قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با اشاره به هزینه ۵ هزار میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های گسترده عمرانی در دو سال گذشته، گفت: تقویت برنامه‌های هوشمند تنها راه کاستن از میزان خطا و اشتباه است.

تقویت برنامه‌های هوشمند تنها راه کاستن از میزان خطا و اشتباه است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی اظهار داشت: با در نظر داشتن حرکت‌های گسترده عمرانی و خدماتی، ممکن است در اجرای رویکردهای اجرایی، اشتباهاتی نیز داشته باشیم، اما در هر حال، دستاوردهای عمران و شهرسازی در سال‌های اخیر، غیرقابل‌انکار است.

شهردار تبریز اظهار داشت: تا یکصد سال پیش، تحولات شهری، بسیار کند و نامحسوس بود، اما امروز، این تحولات به صورت لحظه‌ای و نقطه‌‌به‌نقطه پیگیری می‌شود، بنابراین، لحظه‌ای سستی و تعلل، قابل قبول نیست، چرا که جبران عقب‌ماندگی‌ها، دشوار و هزینه‌بر است. 

نجفی تاکید کرد: باید به دور از حواشی، در کنار یکدیگر، معطوف برنامه‌های اجرایی شویم، از این رو، بیش‌از‌پیش، نیازمند همدلی و همگرایی هستیم.

وی با بیان اینکه برای کاستن از میزان خطا و اشتباه، باید برنامه‌های هوشمندسازی و شفاف‌سازی را تقویت کنیم، افزود: تنها در این صورت است که می‌توان به سمت توسعه مشارکت‌های عمومی و افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری حرکت کرد.

شهردار تبریز با اشاره به توفیقات بین‌المللی تبریز را در سال‌های اخیر، اظهار داشت: این موفقیت‌ها، نشانگر اعتبار هیچ فرد و سازمان خاصی نیست، بلکه نشان‌دهنده جایگاه مترقی شهر و هویت فاخر شهروندان تبریزی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.