مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال اروگوئه درباره مسی و ماسکرانو به اظهار نظر پرداخت.

اظهارات لوئیس سوارس درباره مسی و ماسکرانو در کوپا

به گزارش قدس آنلاین، لوئیس سوارز طی مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد حالا که اروگوئه از رقابتهای کوپا امه ریکا خود را حذف شده می ببیند این آرژانتین باشد که با لیونل مسی و خاویر ماسکرانو فاتح این تورنمنت می شود.

گلزن برجسته و ۲۹ ساله باشگاه بارسلونا که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در کوپا تیم ملی کشورش را همراهی کند در مصاحبه ای به نقل از موندو دپورتیوو گفت: با توجه به گوشزد های مکرر پزشکان و اینکه مجوز بازی کردن را نداشتم، می دانستم که این امر ناممکن است که بتوانم برابر ونزوئلا وارد زمین شوم، با این حال با نظر داور چهارم آرام گرم می کردم تا در آن شرایط نظر کادرفنی را جلب کنم! از معلم‌مان (اسکار تابارز) تشکر می کنم به دلیل فرصتی که به من داد و نام من را از لیست پایانی خط نزد. همچنین باشگاه بارسلونا، با اینکه در معرض آسیب دیدگی بودم اما همه چیز را به خودم سپردند و اجازه حضورم در این تورنمنت را فراهم ساختند.

وی ادامه داد: تیم ملی اروگوئه تلاش زیادی برای حضور موفقیت آمیز در این جام کرد اما گاهی آنطور که شما می خواهید نتایج به سود شما رقم نمی خورد. باید بر روی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه متمرکز شویم. پذیرش آنچه که برای ما در کوپا آمریکای امسال رخ داده سخت است، با این وجود دوست دارم بخاطر مسی و ماسکرانو آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.