قدس آنلاین: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود:فعالیت‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان در ۳۴۱ پایگاه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ۲۴ خانه نور با محوریت فعالیت قرآنی، ۲۱ کانون تخصصی و چهار مرکز دیجیتال انجام می‌شود.

فعالیت ٤٠٠ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، هاشم شیرازیان تصریح کرد: امسال نظام‌نامه‌ای در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری تنظیم‌شده است که برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت بر اساس این نظام‌نامه فعالیت‌های خود  را باهدف غنی‌سازی در کانون مساجد برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اهداف این نظام‌نامه ارزیابی و نظارت بر فلسفه تربیتی و آموزشی، ارائه گواهینامه و معرفی نمونه کارهای برتر است و در پایان به برگزیدگان لوح سپاس اعطا خواهد شد.

وی گفت: امسال پس از ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار مبلغ در پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد و اردوگاه‌های موقت که در استان راه‌اندازی خواهد شد، حضور پیداکرده و به مباحث دینی می‌پردازند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان افزود: همزمان شدن اوقات فراغت با ماه مبارک رمضان سبب شد تا کلاس‌های تفسیر کوتاه سوره مبارکه آل‌عمران و برگزاری مسابقه را در برنامه‌ها داشته باشیم.

شیرازیان با اشاره به اینکه برنامه‌های رسمی اوقات فراغت از ۲۰ تیرماه جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: هم‌اکنون از علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت در محل پایگاه دبیرخانه دائمی اوقات فراغت دبیرخانه کانون مساجد با رویکرد مهارت‌آموزی کارکردهای مساجد ازجمله مکبری، مؤذن و مداحی ثبت‌نام به عمل می‌آید.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.