۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
کد خبر: 393468

روسای اتحادیه‌های کارگری انگلیس در فراخوانی مبارزه با تهدید خروج این کشور از اتحادیه اروپا را اعلام کرده و درباره عواقب وقوع چنین سناریویی هشدار دادند.

هشداری دیگر درباره عواقب خروج انگلیس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، روسای اتحادیه های کارگری اروپا فرماندهی مبارزه برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را در دست گرفتند.

حدود بیست تن از روسای مهم اتحادیه های کارگری اروپا در درخواست و فراخوانی مشترک  دعوت به مبارزه برای تهدید خروج انگلیس از اتحادیه اروپا کردند.

انگلیسی ها حدود یک هفته دیگر در 23 ژوئن (سوم تیرماه) همه پرسی خروج کشورشان از اتحادیه اروپا را برگزار می کنند. در نظر سنجی هایی که در این باره انجام شده حامیان و مخالفان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تقریبا رقابت شانه به شانه ای را دنبال می کنند.

روسای اتحادیه های کارگری اروپا در این فراخوان درباره خطرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برای میلیون ها کارگر اروپایی و انگلیسی هشدار دادند.

دربسیار از بررسی ها در این باره هشدار داده شده است که همچنین هزاران شغل در انگلیس به خطر افتاده و خروج این کشور از اتحادیه اروپا می تواند یک رکود در رشد اقتصادی، هزینه برای مصرف کننده و کاهش ارزش پوند انگلیس را به دنبال داشته باشد.

در این فراخوان همچنین آمده است: همزمان اتحادیه اروپا از نظر اقتصادی و سیاسی تضعیف می شود در صورتی که منافع کارگران در اروپا تضعیف شود.

همچنین در صورت خروج این خطر به وجود می آید که دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم نمونه انگلیس را الگو قرار داده و بپذیرند که آن ها هم حق دارند توافقات مشترکا انجام شده را رد کنند. به این ترتیب اتحادیه اروپا به فروشگاه سلف سرویسی تبدیل می شود که در آن هر کسی هر چه را که نیاز دارد بر می دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.