رییس جمهور آمریکا در طی سه ماه گذشته اظهار نظرات مضحک و قابل تاملی را درباره داعش و اسلام ارائه کرده است.

اوباما به خودش می‌خندد یا به ریش دنیا!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زماني که يک آفريقايي تبار کانديداي رياست جمهوري آمريکا شد شايد در جهان اسلام نام مياني او بيشتر جلب توجه مي کرد و البته در ميان شيعيان بيشتر و براي اسرائيلي ها نيز نام "باراک" قابل توجه بود.
 رسانه های آمریکا حقیقت اسلام را بازتاب نداده‌اند!

فقیعیقعفیق

اما اکنون اوباما به خوبی توانست این نگرانی را برای صهیونیست ها از بین ببرد و نشان دهد که تمام رئیس جمهوران آمریکا از یک ذات برخوردارند و ماهیت آمریکایی انها خطری برای صهیونیست ها نخواهد داشت، به همین ترتیب آنچه که با منافع صهیونیست ها همسو بوده و نظرات انها را تامین کند بدون شک در تقابل با اسلام خواهد بود.
به همین جهت هرگاه که این رهبران هم سو با اسلام سخن گفتند و به نوعی اشک تمساح ریختند پشت آن برنامه های از قبل پیده شده ای قرار داشته تا با استفاده از جو رسانه ای بتوانند بستر مناسب را برای پیاده کردن ان برنامه ها ایجاد کنند، در همین رابطه اشاره  می کنیم به اظهارات عجیب سه ماهه گذشته اوباما که ضمن دیدار از مسجدی در آمریکا برای مسلمانان و رهبران مسلمانان آمریکا گفت:  مردم آمریکا شناخت دقیقی از مسلمانان آمریکایی ندارند و این باعث می شود آنها درباره اسلام و مسلمانان تنها پس از حوادث تروریستی از رسانه ها و یا تصاویر رسانه ای تحریف شده، آشنا شوند.
وی گفت : متاسفانه در رسانه های آمریکا حقیقت اسلام بازتاب داده نشده است، برای هزاران سال مردم به این حقیقت پرداخته اند که پیام اسلام صلح طلبی است و در حقیقت اسلام از سلام به معنای صلح ریشه گرفته است و استاندارد احوال پرسی مسلمانان که السلام علیکم است به معنای صلح و درود بر شما است.
وی با بیان اینکه اسلام ریشه در تاریخ آمریکا دارد افزود: تلویزیون و رسانه ها می توانند بعضی اوقات هم تصویر مسلمانان را در موضوعاتی خارج از امنیت ملی آمریکا نشان دهند و این کار سختی نیست! 
در این اظهارات به وضوح برگردان ان چیزی که مقامات واشنگتن انجام می دهند و مظلوم نمایی دیده می شود چرا که تمام رسانه های آمریکا و صنعت هالیوود در این زمینه به کار گرفته شده است تا تصویر روشنی از اسلام ارائه نشود و این موضوع به صورت کلی بر آنها دیکته شده است.
داعش، جنگجویان دینی نیستند بلکه اراذل و اوباش iهستند!

فقیعیقعفیق


اما پس از سه ماه اوباما بار دیگر دست به اظهار نظراتی زد که دیگر کسی درباره ان صحبت نمی کند و موضوع روشن شده است، امروز دیگر کسی درباره چگونگی ایجاد داعش و مبارزه آمریکا با ان صحبت نمی کند چرا که هر کدام جواب روشنی دارد و بر کسی پوشیده نیست مبدع این گروه تروریستی امریکا است.
اکنون جامعه جهانی تنها خواستار این است تا ایالات متحده کمک های خود را از این گروه تروریستی قطع کرده و استفاده ابزاری خود را از آن کنار بگذارد که البته امیدی به برآورده شدن این خواسته نیست چرا که داعش تا کنون اهداف شوم مختلفی را برای واشنگتن نشینان برآورده کرده است از جمله امنیت اسرائیل، تخریب خاورمیانه، غارت منابع آن، فشار برایران و...همچنین یکی از بهره برداری هایی که آمریکا از داعش کرد تخریب چهره اسلام بود چراکه آنها این گروه تروریستی را با مکانیزمی ساختند که هر جنایت از انها در کنار اسلام قرار گیرد و این درحالی است که رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام جلوی دوربین می آید و بدو هیچ ابایی از دروغ گفتن سعی دارد کشورش را مبرا کند.
اوباما با بیان اینکه اعضای داعش، جنگجویان دینی نیستند بلکه اراذل و اوباش و سارقان هستند. گفت: صفوف داعش درحال خالی شدن و روحیه آنها درحال افت کردن است. یکی از کسانی که از داعش جدا شده بود گفت؛ داعش اسلام را به دنیا عرضه نمی کند و مردم باید این را بدانند.
وی ادامه داد: به لطف تلاش های بین المللی، جریان تردد جنگجویان خارجی از جمله از داخل آمریکا به سوریه و عراق کاهش یافت است. درحالیکه ما همچنان مشغول نابود کردن نظامی داعش هستیم، در حال حل کردن عوامل مهم تری هستیم که باعث می شود این تروریست ها در دنیا، جلب توجه کنند. ما به عراقی ها کمک کنیم  بخش های آزاد سازی شده را باثبات کنند و دولت فراگیر را در این مناطق گسترش دهند تا داعش نتواند بازگردد. در مورد سوریه نیز ما همچنان از توقف شکننده خصومت ها حمایت کرده و ماموریت ما این است که داعش را نابود کنیم.
آمریکایی ها ادبیات ضد اسلامی ترامپ را نمی خواهند!

فقیعیقعفیق


اما جالب است بدانید اوباما کار را تا جایی پیش می برد که با تذکر خود به ترامپ تاکید می کند که به مانند دیگر رییس جمهوران ابالات متحده و آمریکا و ماهیت رفتاری این کشور به گونه ای اظهار نظر و عمل کند دست آمریکا برای جنایت های بعدی باز باشد به عنوان مثال ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا این کشور را با خطرات مستقیم و محکومیت های شدید رو به رو می کند و این چیزی نیست که آمریکا دنبال آن باشد.
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ ضد مسلمانان گفت: ادبیات ضد اسلامی وی چیزی نیست که ما آمریکائیها می خواهیم.
وی ضمن سبک و ناپخته خواندن این اظهارات تاکید کرد رفتار متفاوت با آمریکائیهای مسلمان کشور ما را امن تر نمی کند، کشف و جلوگیری از اقدامات تروریست‌هایی که شخصا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند و یا سلول‌های کوچک تروریستی، بسیار دشوار است.
هیلاری کلینتون نیز اعلام کرد درخواست دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا باعث می شود آمریکایی ها علیه آمریکایی ها قرار بگیرند و این همان چیزی است که تروریست ها می خواهند.
اوباما به خودش می خندند یا به ریش دنیا!

فقیعیقعفیق

پر واضح است که آنچه مقامات آمریکایی در رسانه ها می گوید با عمل آنها یکی نیست و باراک اوباما از این قاعده مستثنی نخواهد بود، اسلام ستیزی آمریکا موضوعی است که بارها بارها خودش را در تاریخ نشان داده است و این چرخش اوباما تنها اظهارات مضحکی را در بر می گیرد که حتی خو.دش هم با دیدن آن خنده اش خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.