رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی آزادسازی شهر «فلوجه» را به رئیس مجلس عراق تبریک گفت.

پیام تبریک لاریجانی برای آزادسازی « فلوجه »

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی ارتش و نیروهای مردمی و ضدتروریست به همراه عشایر عراقی در نبرد علیه تروریستهای تکفیری را که باعث آزادسازی شهر فلوجه شد، به «سلیم‌الجبوری» رئیس مجلس نمایندگان عراق تبریک گفت.

متن کامل پیام تبریک لاریجانی به شرح زیر است:

با سلام و تحیت

بسیار خوشوقت می‌باشم که پیروزی درخشان و شجاعانه ارتش و نیروهای مردمی و ضدتروریست به همراه عشایر عراقی در نبرد علیه تروریستهای تکفیری که باعث آزادسازی شهر پر اهمیت فلوجه گردید را به جناب عالی، دولت، نمایندگان پارلمان و ملت دوست و برادر عراق، به‌ویژه رزمندگان قدرتمند تبریک و شادباش عرض کنم.

این افتخار در نتیجه اتحاد و همبستگی دولت و تمامی گروه‌ها و جناحهای سیاسی و مردمی کشور عراق و انسجام ملی با توکل بر خدا علیه نیروهای متخاصم تروریستی و افراطی حاصل گردید، که انشاءالله با ادامه همین روند و وحدت بوجود ‌آمده شاهد نابودی و شکست کامل دشمنان ملت عراق باشیم.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار خوشحالی و تبریک مجدد این پیروزی غرورانگیز به جناب عالی و سایر اعضای مجلس و آرزوی توفیق برای دولت و پارلمان کشور دوست و برادر امیدوارم در آینده شاهد استقرار امنیت و آسایش کامل در عراق یکپارچه و متحد باشیم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.