۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 3948
تماس فوری از اسلام آباد با واشنگتن

سفیر آمریکا در اسلام آباد در تماسی فوری با واشنگتن خواستار توقف سریع حملات هواپیماهای بدون سرنشین کشورش به نقاط مرزی پاکستان-افغانستان شد.

 "دیوید کانتر" در تماس با واشنگتن با چندین نفر از مقامات آمریکا به ویژه مقامات سازمان اطلاعات مرکزی ( سیا ) صحبت کرده و خواستار توقف حملات هوایی شد.

او با اشاره به تنش های موجود میان واشنگتن و اسلام آباد، بر این نکته تاکید کرده که ادامه حملات به نقاط مرزی پاکستان و افغانستان موجب افزایش این تنش ها می شود.

چند مقام آمریکایی با تائید تماس کانتر با واشنگتن از ارسال پیام وی به ژنرال "دیوید پتریوس" رئیس جدید سیا و همچنین کاخ سفید خبر داده اند.

در همین رابطه چند روز قبل "مایک مولن" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مناطق مرزی بین افغانستان و پاکستان را بهشت تروریستها خواند. وی در گفتگو با شبکه بی بی سی بار دیگر بر لزوم پایان یافتن شرایط مساعد این منطقه برای فعالیت تروریستها تاکید کرد.

 به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس،مولن که به تازگی از پایگاههای ارتش آمریکا در جنوب و شرق افغانستان بازدید کرده از ادامه ناامنی مناطق مرزی این کشور با پاکستان ابراز نگرانی کرد. وی همچنین اعتراف کرد با وجود کشته شدن "اسامه بن لادن" رهبر القاعده عملیات این شبکه و دیگر گروههای تروریستی در مرز دو کشور همچنان ادامه داشته و آن را به خطرناک ترین منطقه جهان تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.