نماینده مجلس دهم با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: وقتی ما می‌توانیم تکفیری‌ها را در خارج کشور رصد و در داخل کشور کنترل کنیم با چنین قدرت اطلاعاتی مگر نمی‌توانیم شبکه‌های خونخوار مفاسد اقتصادی را شناسایی کنیم.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا را تعطیل کنید!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، امیر خجسته نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در مراسمی در دانشگاه شهید بهشتی تهران اظهار کرد: قاچاق کالا از موانع اقتصاد مقاومتی است و عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا باید تعطیل شود تا بیت‌‌المال بیشتر ضایع نشود.

وی اظهار کرد: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی مسائلی را مطرح می‌کند اما در بخش عمل این موضوع چندان اجرایی نشده است.
خجسته افزود: اقتصاد مقاومتی در واقع اقتصادی درونزا برای منابع، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است که باید برونگرا باشد یعنی تعاملی هوشمند و شرافتمندانه با دنیا داشته باشد.
این نماینده مجلس دهم ادامه داد: مدیریت جهادی در جنگ به اثبات رسیده است به طوری که در آن زمان دنیا در قالب صدام به ایران حمله کرد و آنها تمام امکانات و سلاح‌های پیشرفته را داشتند که ما با مدیریت جهادی موفق شدیم پیروز شویم بنابراین مدیریت جهادی مدیریتی خستگی‌ناپذیر است که امروز باید از آن به درستی استفاده شود.
وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز باید همانند ستاد فرماندهی در زمان جنگ عمل کند. 
خجسته گفت: قاچاق کالا از موانع اقتصاد مقاومتی است و معتقدم که ستاد مبارزه با قاچاق کالا باید تعطیل شود تا بیت‌المال را بیشتر از این متضرر نکند. چرا که روزانه 3300 کانتینر کالای قاچاق وارد کشور می‌شود و همین است که تولید را فلج کرده است. 
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و مجلس در زمینه قاچاق کالا باید پاسخگو باشند، گفت: این بی‌خیالی به اقتصاد مقاومتی آسیب می‌زند و موجب مفاسد اقتصادی می‌شود و با وجود مفاسد اقتصادی در کشور نمی‌توان اقتصاد مقاومتی را به مرحله عمل رساند. 
خجسته یادآور شد: وقتی ما می‌توانیم تکفیری‌ها  را در خارج کشور رصد و در داخل کشور کنترل کنیم با چنین قدرت اطلاعاتی مگر نمی‌توانیم شبکه‌های خونخوار مفاسد اقتصادی را شناسایی کنیم. وجود مفاسد اقتصادی مغایر تفکر جهادی است و ما باید دست مفسدان اقتصادی را قطع کنیم تا مدیریت جهادی خود را نشان دهد. 
وی در پایان گفت: در انتخابات اخیر نیز شبکه‌های مفاسد اقتصادی درصدد تخریب چهره‌ها بودند و ما انتظار داریم که دستگاه‌های نظارتی در این زمینه سکوت نکنند.
این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه لازم است تا برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ارائه شود گفت: استبکار جهانی، آمریکا و صهیونیست‌ها می‌خواهند از راه اقتصاد به ما آسیب برسانند و ما را محاصره کنند بنابر این ما باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم در غیر این صورت آسیب خواهیم دید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    کالای داخلی اگرکیفیت وقیمتش مناسب باشه کالای قاچاق خودبه خودزمین گیرمیشه واگه به قاچاقچی صرف نداشته باشه دنبالش نمیره که. مسئولان نشستنددست رودست گذاشتند کالای ایرانی هم مانند خودروهامون کیفیتش مزخرف وقیمتش بالا مردم چیکارکنند؟!
  • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    ای داد خودتو لو دادی کدوم داره و دسته فعالی و به کار قاچاقی؟ نگی اسلام و پیشونی زخم کنی مردم میفهمن.