قدس آنلاین - لرستان: یکی از نیازهای اساسی امروز کشور احیای اندیشه تفکر و استدلال‌های شهید بهشتی است.

احیای اندیشه شهید بهشتی یکی از نیازهای کشور است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، در اين راستا نماينده ولي فقيه  در دیدار با کارکنان دادگستری لرستان اظهار داشت: شهید بهشتی در بحث بصیرت، زمان‌شناسی و سازش‌ناپذیری با دشمنان یک عالم به تمام معنا بود.

آيت ا... ميرعمادي  با بیان اینکه این شهید در راستای تصویب لایحه قصاص در برابر هجمه دشمنان کوتاه نیامد و آن را در دستگاه قضا احیا کرد، افزود: یکی از نیازهای اساسی امروز کشور احیاء اندیشه تفکر و استدلال‌های شهید بهشتی است.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی لرستان گفت: برخی از آمارها در بحث آسیب‌ها در لرستان نگران کننده است و زیبنده این استان نیست از این‌رو باید تلاش بیشتری با کمک همه مسؤولان صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌ها نباید کم‌فروشی کند، زیرا متأسفانه امروز کم‌فروشی در دستگاه‌های اجرایی، قضایی، مقننه و در همه دستگاه‌ها وجود دارد و باید گفت که کم فروشی در رسیدگی به پرونده‌ها عاقبت بسیار سختی را به دنبال دارد.

آيت ا... میرعمادی تصریح کرد: کسانی که امروز در حال قضاوت هستند،  باید با عدل و حق قضاوت کنند، زیرا این دو اساس قضاوت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: قرآن، حکمت، علم، عترت و ...از جمله شاخصه‌های عدالت قضایی است. وی صلاحیت و شایستگی شخص قاضی، مسأله بی‌طرفی قاضی، ضرورت رفع موانع بر سر راه عدالت، اختصاص وقت، استدلال، و ... را از دیگر شاخصه‌های عدالت قضايی عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.