قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار قدس از برگزاری جشنواره رضوی در ۸۶ کشور جهان با همکاری ۱۶ نهاد بین المللی خبر داد.

برگزاری جشنواره رضوی در ۸۶ کشور جهان

محمود واعظی با بیان اینکه فراخوان جشنواره به 4 زبان بین المللی ترجمه و به همراه کتابچه و بروشورهای زیبا به سایر کشورها ارسال شده است، افزود: باید از ظرفیت های موجود دنیای اسلام در راستای عمق بخشی به جشنواره های رضوی استفاده نماییم.

وی از راه اندازی مجمع خادمان فرهنگ رضوی خبر داد و یادآور شد: تاکنون یکصد نفر از سراسر جهان بعنوان خادمان فرهنگ رضوی انتخاب شدند و از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ رضوی استفاده خواهیم نمود.

مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: با همکاری مجمع جهانی اهل بیت، بنیاد جامعة المصطفی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اقلام متبرک رضوی در 2400 نقطه جهان توزیع گردید.

واعظی به برگزاری هفته فیلم رضوی برای مسلمانان خارج از کشور اشاره نمود و گفت: 50 فیلم کوتاه رضوی با زیرنویس های متعدد به همراه کتاب های رضوی که به 10 زبان ترجمه شدند به سراسر دنیا ارسال خواهند شد.

وی دلنوشته های رضوی را برگرفته از قلب، باور و ایمان مردم خواند و افزود: تلاش می کنیم جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) ظرفیت های جهانی بیشتری پیدا کند و بدرخشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.