مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:رسانه ها باید به دنبال افزایش نشاط کاری و ایجاد تشکل های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … باشند. رسانه ها باید مشکلات جامعه را از ریشه پیگیری کنند و از کنار مسائل مختلف سطحی عبور نکنند.

رسانه ها از کنار معضلات جامعه سطحی عبور نکنند

علی اصغر فضیلت ظهر پنجشنبه در کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از جرم استان گلستان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اصل وقوع جرم ناشی از ترکیب خاص وجود آدمی است و یک امر طبیعی در جامعه است.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم از وقوع جرم پیشگیری کنیم بلکه باید از افزایش وقوع جرم جلوگیری کنیم و لازمه انجام این کار همکاری همه دستگاه های اجرایی و رسانه ها است.

او با بیان اینکه مقابله شعاری با جرم عامل ایجاد جرم و جنایت است، افزود: شورای پیشگیری از وقوع جرم و دستگاه قضایی باید انتظارات خود را از کارگروه رسانه و تبلیغات مشخص کند تا ما بتوانیم در راستای هدف تعیین شده حرکت کنیم.

فضیلت تصریح کرد: رسانه ها باید به دنبال افزایش نشاط کاری و ایجاد تشکل های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … باشند. رسانه ها باید مشکلات جامعه را از ریشه پیگیری کنند و از کنار مسائل مختلف سطحی عبور نکنند.

او بیان کرد: اگر خبری از طرف رسانه بی اساس منتشر شود، اهانت به شعور مخاطب است و باید به سمتی برویم که نفع رویکرد ارزش مخاطب داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تحکیم بنیان خانواده از مسائل مهمی است که همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و جامعه باید آن را در خود ایجاد کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.