مردی اخیراً مدعی شده است که عامل تیراندازی مرگبار «اورلاندو» صد در صد همجنس‌گرا بوده و با وی رابطه داشته است و انگیزه او از حمله به باشگاه همجنس‌گرایان تروریستی نبوده بلکه انتقام از همجنس‌گرایان بوده است.

سرنخ‌های جدیدی از عامل تیراندازی مرگبار «اورلاندو»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مردی در مصاحبه با شبکه اسپانیولی زبانی «یونیویژن» مدعی شده است که با «عمر متین» عامل مسلح 49 ساله که با حمله به باشگاه همجنسگرایان «پالس» در منطقه «اورلاندو» ایالت «فلوریدا»، 49 نفر را به ضرب گلوله کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد، روابط همجنسگرایانه داشته است.

این مرد که «میگوئل» نام دارد، تصریح کرد که در بازه زمانی دو ماه تا دسامبر سال گذشته میلادی، 15 تا 20 بار با یکدیگر قرار ملاقات داشتند و در ارتباط با حادثه تیراندازی مرگبار اورلاندو گفت که انگیزه متین، تروریستی نبوده است بلکه انتقام از آندسته از همجنسگرایان «پورتوریکویی» بود که گمان می‌کرد علیه او اقدام توهین‌آمیزی انجام داده‌اند.

میگوئل به یونیویژن نیوز گفت: «حقیقتی که می‌خواهم بگویم این است که او این کار را به خاطر تروریسم نکرده است. به نظر من این کار برای انتقام‌گیری بوده است».

طبق این گزارش، وی تأکید کرد که متین «صد در صد یک همجنسگرا بوده است» و روابط خود با متین را «دوستان با منافع» توصیف کرد.

وی از حمله متین با باشگاه همجنسگرایان ابراز تعجب کرد و گفت که او «با محبت و شیرین» بوده است.

میگوئل در توضیح اقدام انتقام‌جویانه متین گفت که عامل مسلح اورلاندو بعد از آن ترغیب می‌شود که حمله به باشگاه همجنسگرایان را انجام دهد که با دو مرد اهل پورتوریکو که یکی از آنها مبتلا به ویروس «اچ آی وی» بود، روابط همجنسگرایانه برقرار کرد.

وی توضیح داد: «او عاشق لاتین‌تبارها بود. او عاشق همجنسگرایان لاتین تبار با صورت‌های برنزه بود اما احساس می‌کرد که از سوی آنها طرد می‌شود. احساس می‌کرد از او سوء استفاده می‌کنند. لحظاتی در باشگاه شبانه پالس بود که به او احساس خیلی بدی می‌داد. بچه‌ها از او سوء استفاده می‌کردند و این واقعاً او را متأثر می‌کرد».

طبق این گزارش، متین قبل از حمله اولاندو، نفرت خود به افراد همجنسگرا را ابراز کرد و در حین تماس تلفنی با مأموران پلیس، وفاداری خود به «ابوبکر البغدادی» سرکرده تکفیری‌های «داعش» را اعلام کرد.

میگوئل درباره متین گفت: «وقتی از او پرسیدم که حالا می‌خواهی چه بکنی، به من پاسخ داد: می خواهم هزینه کاری که با من کردند را بپردازند».

یونیویژه نیوز اعلام کرد که اف بی آی تأیید کرده است که آنها با میگوئل مصاحبه داشتند اما «میدل ایست آی» به طور مستقل نمی‌تواند اظهارات میگوئل را تأیید کند.

این اولین بار نیست که در اخبار اعلام می‌شود که متین یک همجنسگرا بوده است. چندین شاهد پیش از این به رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده بودند که متین را در برنامه‌های دوستیابی همجنسگرایان مشاهده کرده‌اند و «ستاره یوسفی» همسر سابق متین نیز حدس می‌زند که ممکن است همسر سابقش همجنسگرا بوده باشد.

دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) روز دوشنبه هفته جاری، نسخه رونوشت تماس متین با اداره پلیس را منتشر کرد. وقتی مأمور پلیس از متین می‌خواهد که نام خود را بگوید، پاسخ می‌دهد: «نام من، متعهد به وفاداری به ابوبکر البغدادی، است».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.