حضور در مسابقات تور جهانی کره شمالی که به عنوان آخرین برنامه آماده سازی در برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای بازی های المپیک قرار داشت،لغو شد.

سفر پینگ پنگ بازان المپیکی به کره شمالی لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر،‌ در برنامه از پیش تعیین شده برای تیم سه نفره تنیس روی میز ایران که جهت آماده سازی حضور در بازی های المپیک ریو تصویب شده بود، حضور در مسابقات تور جهانی کره شمالی بعد از تور های جهانی توکیو ژاپن و اینچئون کره شمالی لحاظ شده بود.

تور جهانی کره جنوبی۹ تا ۱۳ تیرماه برگزار می شود و قرار بود نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری پس از اتمام دیدارهای شان در اینچئون کره جنوبی راهی چین شوند و از این کشور به کره شمالی سفر کنند تا در این رویداد حاضر شوند اما به بنا به درخواست اعضای کادر فنی و موافقیت مسئولان فدراسیون حضور در این مسابقات از برنامه تیم ملی کنار گذاشته شد. 

بر این اساس سه پینگ پنگ باز المپیکی ایران که تا روز گذشته در تور جهانی کره جنوبی شرکت داشتند، به محض بازگشت به کشورمان و پس از چند روز استراحت و دیدار با خانواده ، در اردوی داخلی صلح و دوستی که با حضور ورزشکاران کره شمالی و کره جنوبی برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

ملی پوشان المپیکی تنیس روی میز ایران ۹ مردادماه عازم ریو می شوند. مسابقات تنیس روی میز المپیک از ۱۶ مرداد و با حضور برترین های قاره ها و مناطق مختلف جهان آغاز می شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.