طی ۷ روز برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد، با ابتکار اداره کل اوقاف استان ۲۸۲ جلد قرآن کریم وقف مجالس و محافل قرآنی شد.

وقف ۲۸۲ جلد قرآن کریم در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، با خاتمه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد، 282 جلد قرآن کریم توسط خیرین در غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان وقف مجالس ومحافل قرآنی شد.
حجت الاسلام حسین حوصله، مشاور وقف غرفه اداره کل اوقاف با بیان اینکه استقبال خوبی از طرف مردم برای وقف قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی وجود دارد تصریح کرد: طی 7 شب برگزاری نمایشگاه 282 جلد قرآن کریم وقف مجالس و محافل قرآنی شد.
وی با اشاره به اینکه در این غرفه علاوه بر وقف  قرآنی، به بازدید کنندگان مشاوره وقف داده می شد، افزود: مردم ما، مردمی خیر هستند اما تنها با مشاوره نمی توانیم این فرهنگ را ترویج دهیم.
مشاوره وقف اداره کل اوقاف در ادامه با بیان اینکه مشاوره وقف تنها  می تواند در خصوص شفاف سازی و توضیحاتی در خصوص وقف بیان کند، گفت: مردم باید عمل به وقف را در جامعه لمس کنند و هنگامی که جامعه ببینند به نیت واقفین عمل می شود به وقف اموال خود ترغیب و تشویق می شوند.
حوصله افزود: در چند سال اخیر کارهای خوبی در حوزه فرهنگی و اجرای نیت واقفان نیک اندیش توسط اداره کل اوقاف استان صورت گرفت و این می تواند به تشویق مردم به ایجاد وقف جدید موثر باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.