۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 397453

دروازه بان تیم ملی آلمان از بوفون به عنوان الگوی خود یاد کرد.

مانوئل نویر الگوی خود را معرفی کرد

به گزارش قدس آنلاین، تورستن مش و یوخن اشتوتسکی، دو مجری ورزشی اشپرت اینتس به بهانه دیدار آلمان و ایتالیا و تقابل دو دروازه بان بزرگ جهان، به سراغ مانوئل نویرِ خندان رفته اند تا در مورد بازی حساس شنبه شب با او مصاحبه کنند. مش می گوید نویر وقتی تصویر بوفون را با ظاهر خاصش می بیند، لبخند می زند. در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲، آلمان توسط ایتالیا حذف شد اما مانوئل پایان بهتری را در بازی آینده می خواهد.

نویر در پاسح به این سوال که آیا می توانی تصور کنی که تا سن ۳۸ سالگی شبیه جانلوییجی بوفون در درون دروازه بایستی، گفت: سخت است به چنین سوالی پاسخ دادن! شما باید به بدن خود گوش فرا دهید و ببینید که هنوز می توانید به تیمتان کمک کنید یا خیر. در مورد جیجی، این مسئله بی نقص کار کرده است، او همه چیز دارد، با تجربه است و حتی آمادگی بدنی دارد. شما بوفون را به عنوان یک فرد ۳۸ ساله در زمین نمی بینید.

وی اضافه کرد: این خیلی عادی است که ایتالیایی ها ورزشکاران خوبی هستند. زمانی که بوفون را ملاقات می کنید، همیشه خوب حرف می زنید. فارغ از روند و نتیجه بازی، دیدار با جانلوییجی همیشه خیلی خوب و دوستانه است. جیجی برای دو دهه، نمایش سطح بالایی برای فوتبال داشته است و همچنان به دروازه بان کلاسِ جهانی بودن ادامه می دهد. البته که بوفون از الگو های من بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.