قدس آنلاین-اراک-الهه موحد: استاندار مرکزی عنوان کرد:  باید به این مسئله توجه کرد که جلسات اقتصاد مقاومتی نباید به گزارش کار و ارائه وظایف ذاتی تبدیل شود بلکه باید مدیران از طرح‌های نو و تاثیرات برنامه‌هایشان بگویند و یک نگرانی مشترک از این جلسات حاصل شود.

جلسات اقتصاد مقاومتی نباید به گزارش کار و ارائه وظایف ذاتی تبدیل شود

محمود زمانی قمی ظهر در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به اهمیت مدیریت آب اظهار داشت: موضوع مهمی که در حوزه آب استان وجود دارد نامساعد بودن وضعیت آب در استان است که آمارهای نگران‌کننده آن نشان از اشکال در الگوی مصرف استان دارد و باید همه سنجش‌ها به سمت اصلاح الگوی مصرف بروند بنابراین تشکیل جلسه‌ای به‌ منظور حفاظت از آب نیاز ضروری استان است.

وی افزود: تشکیل این جلسه امری ضروری است و در آن درصد استفاده از روان‌آب‌ها و متعادل‌سازی را اجرایی کنیم، توزیع پساب‌ها نیز از مواردی است که باید پیگیری شود و ما نمی‌توانیم فضای سبز اراک را تشنه بگذاریم و یا اینکه تالاب را رها کنیم تا منشا بخش ریزگردها شود.

زمانی قمی بیان داشت: حمایت از سیاست‌های موجود برای جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز یکی از اولویت‌های کاری ما است و هدف ما از این سیاست این است که حتی یک چاه غیرمجاز هم نباید حفر شود، موضوع دیگر اینکه وعده انتقال پساب از نقطه‌ای به نقطه دوردست را نمی‌دهیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مصرف 92 درصد آب استان در بخش کشاورزی مشکلی ندارد اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد افزایش بهره‌برداری در بخش‌های مختلف است که در این صورت حتی افزایش مصرف کشاورزی از آب نیز مسئله‌ای ندارد چرا که به هر حال استان در حوزه کشاورزی استعداد و ظرفیت کافی را دارد.

زمانی قمی با اشاره به روز قدس بیان کرد: امسال هر چقدر که پیش می‌رویم عمق انقلاب اسلامی  بیشتر و از طرفی تحریک‌ها نیز افزایش می‌یابد بنابراین از تمامی گروه‌های سیاسی، تشکل‌ها و نهادها تقاضا می‌شود که برای با شکوه برگزارشدن روز قدس به صحنه بیایند و امیدواریم روزی برسد که روز قدس را بدون وجود اسرائیل و تکفیری‌ها برگزار کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.