قد س آنلاین- لرستان: استاندار لرستان بر ایجاد محور گردشگری اشترانکوه با اعطای تسهیلات کم‌بهره تأکید کرد.

تأکید استاندار لرستان بر ایجاد محور گردشگری اشترانکوه

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در شورای اداری شهرستان ازنا گفت: ترکیب نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار در شهرستان ازنا ترکیبی با تجربه است که در کنار بافت توسعه خواه مردم این شهرستان آینده‌ای موفق‌تر از گذشته برای این منطقه رقم خواهد زد.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: رونق اقتصادی و حل معضل بیکاری همچنان دغدغه‌ی اصلی ماست که معبر اصلی آن ورود سرمایه‌های بخش خصوصی با همکاری و همدلی تمام مردم و مسئولان است.

وی  تأکید کرد: محور گردشگری اشترانکوه با اعطای تسهیلات کم‌بهره به کسانی که طرح گردشگری ارایه کنند با تبلیغات و اطلاع‌رسانی ایجاد شود.

استاندار خواستار تکمیل پروژه محور ازنا- شازند در اسرع وقت شد و افزود: راه‌های روستایی شهرستان ازنا به عنوان پایلوت تا پایان امسال تکمیل شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک جریان و برنامه‌ی مداوم برای رونق توسعه و تولید کشور است که پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب بوده و همگان اعم از مردم و مسئولان لازم است با رویکرد اقدام و عمل وارد این عرصه شوند.

بازوند اضافه کرد: نشست و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های استان از جمله ازنا طی یک برنامه منظم برگزار و اجرا خواهد شد.

استاندار  اظهار کرد: کشت گلخانه‌ای در فضای چند هکتاری مهیا و در شهرستان ازنا ایحاد خواهد شد.

وی تأکید کرد: باید فضای فیزیکی و تجهیزات بیمارستان ازنا با جایگزینی فضا برای شبکه بهداشت این شهرستان به اتمام برسد.

بازوند در پایان گفت:امنیت و جایگاهی که امروز ایران اسلامی در دنیا دارد حاکی از احترام، تکریم و اقتدار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.